سرمربی منچستریونایتد در جدیدترین اظهار نظرش تاکید کرد سران این تیم اصرار کردند قرارداد او سه ساله شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لوییس فان خال در سال ۲۰۱۴ و پس از اخراج دیوید مویس با امضای قراردادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را بدست گرفت. او در فصل جاری و به خاطر نتیجه‌هایی که با یونایتد گرفته است، تحت فشار زیادی قرار دارد و بسیاری از رسانه‌ها اعلام می‌کنند در پایان فصل او از منچستریونایتد جدا می‌شود و ژوزه مورینیو جایش را خواهد گرفت.

فان خال که توانسته تیمش را به فینال جام حذفی انگلیس برساند و این شانس را دارد که یونایتد را پس از سال‌ها قهرمان این جام کند،‌ در این زمینه با بریتیش ساندی نیوز صحبت کرد و گفت: همه می‌دانند که پروسه ساخت یک تیم خوب، سه سال طول می‌کشد. زمانی که در مورد بدست گرفتن هدایت منچستریونایتد صحبت می‌کردم، قصد داشتم قرارداد دو ساله ببندم اما سران باشگاه در آن زمان از من خواستند قرارداد سه ساله امضا کنم. آنها خواستند نه من. به همین خاطر می‌گویم که سال بعد نیز من را اینجا خواهید دید.

فان خال ادامه داد: در طول ۶ ماه گذشته،‌ رسانه‌ها هفته‌ای یک بار مرا اخراج کردند اما هنوز اینجا هستم. البته این شرایط برای من در هر باشگاهی که حضور داشتم،‌ وجود داشته است.

سرمربی هلندی یونایتدها در سال جاری با میدان دادن به بازیکنان جوان توانسته است چند استعداد را کشف کند. فان خال که در زمان مربیگری در بارسلونا و بایرن مونیخ نیز این کار را انجام داده بود،‌ در این مورد هم عنوان کرد: کاری که در باشگاه‌های قبلی انجام دادم را در یونایتد هم تکرار کردم. به نظرم باید تیم کنونی را با تیم قبل از ورود من به منچستریونایتد مقایسه کرد و سپس کارم را ارزش‌گذاری کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.