سنگربان و کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید در یکی دو سال باقیمانده از دوران بازیگری‌اش، فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان به همراه بانوی پیر را به هر افتخار دیگری ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون می‌گوید که برای دوران پس از آویزان کردن دستکش‌هایش برنامه‌هایی دارد، اما پیش از آن می‌خواهد به هدفی که هرگز در دوران بازیگری‌اش برای او محقق نشده است، دست پیدا کند و آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

بوفون ۳۸ ساله که امسال رکورد طولانی‌ترین کلین‌شیت را در سری A شکست و پیش از این هم اعلام کرده است که قصد دارد دو فصل دیگری به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد، درگفت‌و‌گو با شبکه TG۱ ایتالیا عنوان کرد: وقت گرفتن جوایز انفرادی برای من آمده و رد شده است. الان من به بردن چیزی فکر می‌کنم که برای باشگاهم و برای کشورم بهترین موفقیت است. تلاش ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان همچنان ادامه دارد. دو سال دیگر از دوران بازیگری‌ام باقی مانده است پس دو بار دیگر امکان دارم که بتوانم به هدفم برسم، اما این زمان زیادی نیست و باید مطمئن شویم که شانس‌مان برای قهرمانی زیادی است تا احتمال پشیمان شدن‌مان در آینده را به حداقل برسانیم.

بوفون که پیش از این گفته بود دوست دارد با حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۶ حضور در ادوار ختلف جام جهانی، رکورددار بازی در مهمترین تورنمنت فوتبال جهان باشد، درباره اینکه پس از ترک مستطیل سبز ترجیح می‌دهد در چه حرفه‌ای مشغول به کار شود، گفت: برای آینده‌ام من فکر می‌کنم که بهتر باشد به سراغ یک پست مدیریتی بروم تا مربیگری. مربیگری به سرعت شما را از نظر روانی فرسوده می‌کند. من ۲۰ سال در دنیای فوتبال بوده‌ام و فکر می‌کنم که فعالیت در یک پست مدیریتی برایم بهتر از مربیگری باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.