پیروزی بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برابر حریفانشان از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته سی و ششم لالیگا شنبه پیگیری شد و در مهمترین بازی ها سه تیم بالایی جدول حریفان خود را شکست دادند.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به ادامه رقابت سه تیم مادرید، اتلتیکو و بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا اختصاص دارد. دو تیم مادریدی با یک گل برابر حریفانشان پیروز شدند. گرت بیل با ضربه سر گل سفیدپوشان را به ثمر رساند و آنتوان گریزمان گل برتری را وارد دروازه رایوواکانو کرد.آبی اناری ها دو بر صفر رئال بتیس ۱۰ نفره را شکست دادند. لوییس سوارس و راکیتیچ گل های این تیم را به ثمر رساندند.

این نشریه به دیدار حساس منچستریونایتد و لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس اشاره کرد. همه نگاه ها به اولدترافورد است. لستر با پیروزی در این دیدار می تواند قهرمان شود.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا برابر بتیس اختصاص دارد. با این برد آبی اناری ها صدرنشین باقی ماندند و دو هفته تا قهرمانی فاصله دارند.

آسیب دیدگی کلودیو براوو در دیدار دیشب از عناوین این نشریه است. دروازه بان بارسلونا احتمال دارد داربی کاتالونیا برابر اسپانیول را از دست بدهد.

دیدار تیم های اسپانیول و سویا در لالیگا از عناوین این روزنامه است.

این نشریه به تعویق افتادن قهرمانی بایرن مونیخ اشاره کرد. شاگردان پپ گواردیولا برابر مونشن گلادباخ یک بر یک متوقف شدند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی سه تیم بارسلونا، مادرید و اتلتیکو اختصاص دارد. آبی اناری ها و قرمزو سفیدپوشان با ۸۵ امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول و دوم قراردارند. مادرید با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم است.

دیدار های آینده سه تیم بالایی جدول برابر حریفانشان از عناوین این نشریه است. مادرید میزبان والنسیا است، بارسلونا به مصاف اسپانیول می رود و اتلتیکو برابر لوانته قرار می گیرد. این سه دیدار یکشنبه هفته آینده ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

نتایج و دیدارهای این هفته لالیگا از عناوین این روزنامه است. گرانادا سه بر دو لاس پاماس را شکست داد. امروز اتلتیک بیلبائو میزبان سلتاویگو است، دپورتیوو به مصاف ختافه می رود و والنسیا برابر ویارئال قرار می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.