یکی از بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس برای فصل آینده به احتمال بسیار قوی فقط یکی از بازیکنان خارجی خود را از دست خواهد داد. برانکو ایوانکوویچ از جمله مربیانی است که خیلی با تغییر و تحول موافق نیست و از این‌رو برای فصل آینده به‌طور قطع اسکلت اصلی تیمش را حفظ خواهد کرد و فقط در چند پست قصد تقویت تیم خود را دارد.

الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا و جری بنسون از جمله بازیکنان خارجی پرسپولیس هستند که در این بین فقط لوبانف برای یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم ماندنی خواهد شد. در خط دفاع نیز طبیعی است که برانکو خواهان حفظ ماریچ باشد، چرا که این بازیکن جدا از اینکه هموطن او به حساب می‌آید در فصل جاری یکی از بهترین‌های تیمش بوده است. این در حالی است که مایکل اومانیا به‌خاطر شرایط سنی‌اش بسیار بعید است قراردادش با سرخپوشان تمدید شود.

جری بنسون دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس است که برانکو برای تمدید قرادادش به باشگاه چراغ سبز نشان داده است. مهاجم هندوراسی پرسپولیس این فصل از لحاظ آماری عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشت و ذخیره مطمئنی برای مهدی طارمی بود. با توجه به اینکه ماندن طارمی در پرسپولیس قطعی نشده است برانکو ترجیح می‌دهد بنسون را حفظ کند. حتی در صورت جدایی طارمی از پرسپولیس نیز جانشین او ایرانی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.