درحالی که استقلالی‌ها هم به کمک تبریزی‌ها آمده اند تا سازمان لیگ را مجاب به تغییر نکردن ورزشگاه دیدار پرسپولیس با گسترش کنند، خود پرسپولیسی ها تمایلی به این تغییر ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از سوژه های مربوط به هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، احتمال تغییر ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس است که پای استقلالی ها را هم وسط کشیده و آبی ها را هم وادار به واکنش کرده است.

درحالی که باشگاه استقلال و گسترش فولاد عنوان کرده اند پرسپولیسی ها خواستار انتقال بازی از ورزشگاه بنیان دیزل به یادگار امام تبریز هستند، خبرنگار مهر از باشگاه پرسپولیس کسب اطلاع کرد که مسئولان این باشگاه اصلا تمایلی به تغییر ورزشگاه ندارند و مایلند در همین ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد با این تیم بازی کنند.

ظاهرا پرسپولیسی ها برنامه ویژه ای برای بازی در این ورزشگاه دارند و اصلا قصد ندارند به سازمان لیگ اصرار کنند که ورزشگاه را تغییر دهد.

دیدارهای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و نهم از پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۸ روز یکشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.