در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال به عنوان تیم برتر هفته انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هشتم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۸ دیدار همزمان و بازگشت دوباره استقلال به صدر جدول به پایان رسید.

**در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته بیست و هشتم:

نتایج هفته بیست و هشتم در یک نگاه:

پرسپولیس صفر - نفت تهران ۲

پدیده صفر - ذوب آهن یک

سپاهان ۲ - گسترش فولاد یک

استقلال خوزستان ۳ - راه‌آهن یک

صبا یک - سیاه جامگان صفر

تراکتورسازی ۴ - ملوان ۲

سایپا یک - استقلال ۲

فولاد ۳ - استقلال اهواز ۲

تعداد گل‌های هفته: ۲۵ گل

میانگین گل در هر دیدار: ۳،۱۲ گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با ۶ گل

کم‌گل‌ترین دیدار: ۲ دیدار بدون گل

**بهترین تیم‌ هفته: استقلال و نفت

هفته بیست و هشتم لیگ برتر از این حیث با بسیاری از هفته‌های متفاوت بود که در این هفته هیچ دیداری با تساوی به پایان نرسید و ۸ تیم با غلبه بر حریفان خود به ۸ پیروزی رسیدند. در این بین استقلال در ورزشگاه تختی دست به کار بزرگی زد و موفق شد سایپا را شکست داده و در حالی که خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم هم انتظارش را نداشت دوباره به صدر جدول برگردد تا دوباره سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال بیفتد. در این بین نفت نیز مقابل ۹۰ هزار هوادار پرسپولیسی موفق شد تیم برانکو که تا قبل از دیدار با این تیم بخت اول قهرمانی باشد را شکست دهد تا هر دو تیم مشترکاً به عنوان بهترین تیم‌های هفته انتخاب شوند.

**بهترین بازیکن هفته: سیدمهدی رحمتی

در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها بازیکنان زیادی در ترکیب تیم‌های خود خوش درخشیدند که از جمله آنها می‌تواند به وحید امیری و ساسان انصاری در ترکیب تیم‌های نفت و فولاد اشاره کرد اما استقلال با دستان توانمند گلر خود که در دیدار با سایپا به داد این تیم رسید یک بار دیگر موفق شد به جایگاه اول جدول برگردد تا دوباره بخت اول قهرمانی قلمداد شود. به همین واسطه سیدمهدی رحمتی به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب می‌شود.

**بهترین سرمربی هفته: منصوریان

تیمی که موفق شود در تهران و در ورزشگاه مملو از جمعیت متعلق به هواداران حریف، تیم مقابل که اتفاقاً صدرنشین است و شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود را شکست دهد باید کادرفنی و سرمربی این تیم را به عنوان بهترین کادر و سرمربی هفته انتخاب کرد. بر همین اساس علیرضا منصوریان که اتفاقاً طی یک هفته قبل از آن کری زیادی را برای شکست پرسپولیس خوانده بود و موفق شد قول خود را به استقلالی‌ها عملی کند به عنوان سرمربی هفته انتخاب می‌شود.

**مسابقه هفته: پرسپولیس - نفت

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت به اندازه‌ای جذاب و دیدنی بود که به تنهایی ۹۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند. در این دیدار دو تیم فرصت‌های فراوانی را روی دروازه‌ها خلق کردند و در نهایت هم نفت موفق شد در عین ناباوری پرسپولیس را شکست دهد تا این دیدار به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

**بهترین گلزنان در پایان هفته بیست و هشتم:

۱۶ گل: مهدی طارمی (پرسپولیس)

۱۰ گل: محمد ابراهیمی(گسترش فولاد)

۹ گل: امید ابراهیمی (استقلال)

۸ گل: حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - مهرداد محمدی(راه‌آهن) - ساسان انصاری(فولاد)

۷ گل: جابر انصاری(استقلال) - جری بنگستون(پرسپولیس) - مرتضی تبریزی(ذوب آهن)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.