سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعتراف کرد که شانس ایران و کره جنوبی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیشتر از دیگر تیم‌هاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الوطن، تیم ملی فوتبال قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم ملی فوتبال ایران هم‌گروه است.

دانیل کارینو سرمربی اروگوئه‌ای این تیم امیدوار است که بتواند به عنوان تیم دوم از گروه خود به جام جهانی روسیه راه پیدا کند.

او گفت: چه بسا بسیاری براین باور باشند که صعود قطر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک شگفتی بزرگ خواهد بود اما من این‌گونه فکر نمی‌کنم و براین باور هستم که این شانس را داریم که به جام جهانی راه پیدا کنیم. البته باید این را بگویم که تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از شانس بیشتری برای صعود برخوردار هستند. هم ایران و هم کره جنوبی تیم های قوی هستند. آنها بازیکنان لژیونر زیادی دارند و همین هم باعث می شود تا شانس بیشتری برای صعود داشته باشند.

او ادامه داد: من به دنبال این هستیم که در گروه خود در جایگاه دوم و یا سوم قرار گیریم و برای رسیدن به این هدف خود نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. تلاش می کنیم که به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا کنیم اما حتی اگر به پلی آف هم راه پیدا کنیم امید خود را از دست نمی‌دهیم.

کارینیو درباره این سوال که چرا درباره دیگر تیم های این گروه مثل ازبکستان، چین و سوریه صحبت نمی کند، پاسخ داد: این یک واقعیت است که ایران و کره جنوبی بیشترین شانس را برای صعود دارند و قوی‌تر از دیگر تیم ها هستند با این حال ما هیچ دیداری را دست کم نمی گیریم و نهایت تمرکز خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: من بعد از مراسم قرعه کشی هم گفتم که ایران و کره جنوبی از شانس های اصلی صعود به دور بعد هستند و این بدین معنا نیست که من از همین الان تسلیم شده‌ام. اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. من هیچ‌گاه تسلیم نمی شوم و نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت اما نباید واقعیت را هم فراموش کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از نگرانی بزرگ خود سخن به میان آورد و گفت: تیم ملی فوتبال ایران زمانی به مصاف ما خواهد رفت که ۶ هفته از لیگ این کشور می گذرد و این باعث می شود تا بازیکنان این تیم از آمادگی بهتری برخوردار باشند. بهتر است که لیگ ستارگان قطر زوتر شروع شود تا بازیکنان با آمادگی بیشتری تیم خود را همراهی کنند. امیدوارم که بتوانیم در دیدار نخست خود که قرار است در آزادی برگزار شود نتیجه خوبی را به دست آوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )