سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه النصر عربستان در بازی رفت از میزبانی ما در عمان راضی بودند اما از نتیجه ناراضی بودند.

علی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سفر ذوب آهن به امارات برای دیدار با النصر عربستان گفت: دوشنبه ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه راهی امارات می‌شویم و پرواز تیم مستقیم به دبی می‌رود. بازیکنان ذوب آهن به محض ورود به امارات از فرودگاه راهی زمین تمرین خواهند شد و اولین تمرین را دوشنبه شب انجام می‌دهیم. روز سه‌شنبه هم یک جلسه در ورزشگاه شیخ‌راشد تمرین خواهیم کرد تا چهارشنبه به مصاف النصر برویم.

وی افزود: در بازی رفت میزبانی شایسته‌ای از حریف عربستانی داشتیم و بازیکنان و مربیان النصر از میزبانی ذوب آهن رضایت کامل داشتند و فقط از نتیجه بازی ناراضی بودند و ۳ گلی که خوردند آنها را ناراحت کرد. در بازی چهارشنبه هم بازیکنان تیم ذوب آهن با اعصاب راحت و آرامش به مصاف النصر می‌روند زیرا صعودمان قطعی شده است.

سرپرست ذوب آهن در مورد وضعیت بازیکنان تیم گفت: همه بازیکنان ما در آمادگی کامل هستند و مصدوم و محرومی نداریم و با ۲۳ بازیکن راهی امارات می‌شویم. امیدوارم النصر هم میزبان شایسته‌ای برای ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.