سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم ولزی‌اش می‌تواند مانند کریستیانو رونالدو عمل کند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا با تک گل گرت بیل در آنوئتا رئال سوسیداد را شکست داد. زین‌الدین زیدان پس از این بازی گفت: از عملکرد بیل خشنودم. مشکلات زیادی به خاطر آسیب‌دیدگی داشت. او می‌تواند مانند رونالدو عمل کند و بازی‌های زیادی به میدان برود. هنگامی که می‌بینم ۹۰ دقیقه بازی می‌کند خوشحال می‌شوم. می‌توانست در نیمه نخست گلزنی کند. باید سختی کشید و جنگید که شاگردانم این کار را انجام دادند. حریف سرسختی بود. از تلاش آنها و کسب سه امتیاز خرسندم.

مادرید با تغییرات زیادی در این دیدار حاضر شد. سرمربی سفیدپوشان درباره کسب پیروزی در این شرایط اظهار کرد: این بدان معناست که همه بازیکنان مهم هستند. ۲۰ یا ۲۱ بازیکن بتوانند برای تیم بازی کنند و موثر واقع شوند اهمیت دارد. زمانی که هر سه روز یک بار بازی دارید شرایط سخت می‌شود. بازی کردن همه بازیکنان برای تیم خوب است.

او در ادامه افزود: ما توانستیم حریف را با این بازیکنان شکست دهیم و آن مهم است. باید ببینیم دیگر تیم‌ها (اتلتیکو مادرید و بارسلونا) چه نتایجی کسب خواهند کرد. برای ما کسب امتیازات اهمیت دارد. اگر امتیازی به دست نیاورید شرایط سخت خواهد شد. اکنون باید خوب استراحت و به چهارشنبه فکر کرد. خود را به بهترین شکل ممکن برای دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان آماده می‌کنیم.

زیدان درباره نبود تونی کروس گفت: او باید به طور کامل استراحت می‌کرد.

سرمربی مادرید درمورد قرار ندادن خسه و ایسکو در ترکیب اصلی به خاطر نرسیدن کریم بنزما و کریستیانو رونالدو به بازی چهارشنبه اظهار کرد: به نظر من آنها خواهند رسید. ترکیب تیم را با توجه به دیدار پیش رو مشخص نکردم. تنها به تغییر در ترکیب فکر کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.