با توقف بایرن مونیخ در خانه برابر گلادباخ و برد پرگل دورتموند، رقابت‌های هفته سی و دوم بوندسلیگا ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، هفته سی و دوم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزارشده، بایرن مونیخ در خانه به دیدار مونشن گلادباخ رفت و در حالی که برای قطعی کردن قهرمانی خود دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها به برتری در این بازی نیاز داشت، متوقف شد تا با برتری دورتموند در بازی همزمان، تکلیف قهرمان بوندسلیگا به هفته‌های بعد کشیده شود.

در این دیدار بایرن در حالی که به خاطر حضور در لیگ قهرمانان اروپا به چند تن از بازیکنان اصلی خود از جمله ویدال، لواندوفسکی، فیلیپ لام و داگلاس کاستا استراحت داده بود، با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به مصاف گلادباخ رفت و ابتدا نیز با گل توماس مولر از حریف خود پیش افتاد. در ادامه، آندره هان در دقیقه ۷۲ گل تساوی را برای گلادباخ به ثمر رساند. پاس فوق‌العاده زیبای اشتیندل در عمق خط دفاع به آندره هان رسید و او با ضربه‌ای زمینی مانوئل نویر را مغلوب کرد تا حساب کار ۱-۱ مساوی شود.

بایرن با این تساوی ۸۲ امتیازی شد و در صدر باقی ماند. اما با توجه به پیروزی دورتموند مقابل وولفسبورگ سرنوشت قهرمانی به دو هفته باقی مانده دیگر کشیده شد.

در دیگر دیدار زرد و مشکی‌ها با پنج گل وولفسبورگ را در هم کوبیدند تا بوروسیا دورتموند با برتری ۵ بر یک در این دیدار فاصله خود را با بایرن مونیخ کم کند. گل‌های بازی را شینجی کاگاوا در دقیقه ۷، آدریان راموس در دقیقه ۹، مارکو رویس در دقیقه ۶۰ و اوبامیانگ در دقایق ۷۷ و ۷۸ زدند. برای وولفسبورگ هم آندره شورله در دقیقه ۸۶ گل زد. به این ترتیب اختلاف ۷ امتیازی در صدر جدول بوندسلیگا به ۵ امتیاز کاهش یافت و در صورتی تنها دورتموند قهرمان بوندسلیگا خواهد شد که بایرن مونیخ حداکثر یک امتیاز از دیدارهای پیش روی خود بگیرد و دورتموند هر دو دیدار باقی مانده را با برد به پایان برساند.

دو هفته پایانی این رقابت‌ها به صورت همزمان برگزار خواهد شد؛ جایی که دورتموند برابر اینتراخت فرانکفورت به میدان می‌رود و بایرن مونیخ به دیدار اینگول اشتاد می‌رود که این دیدار در زمین اینگول اشتاد برگزار می‌شود.

در دیگر دیدارهای امروز شالکه با نتیجه ۳ بر یک هانوفر را شکست داد و هوفنهایم نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد اینگول اشتاد گذشت و دیدار ماینتس و هامبورگ بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دارمشتات با نتیجه ۲ بر یک برابر فرانکفورت شکست خورد.

در جدول رده‌بندی دورتموند با این برد ۷۷ امتیازی شد و در رده دوم و فاصله ۵ امتیازی بایرن مونیخ باقی ماند و بایرن مونیخ با ۸۲ امتیاز در صدر قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.