سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بختیاری‌زاده نظرش را در مورد تیم من گفته که قابل احترام است اما من نفهمیدم حریف با چه روشی فوتبال بازی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: از نتیجه بازی رضایت دارم اما از عملکرد شاگردانم در برخی از دقایق بازی راضی نیستم. بازیکنان ما کمی عصبی وارد زمین شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه حواشی بازی و محیط ورزشگاه روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. در این هفته خیلی‌ها از بازی ما مقابل استقلال تهران استفاده کرده و ما را خوب آنالیز کردند. هر چند آنطور که مشهود است، تیم ما در نیمه دوم خودش را بهتر نشان داد. هر چند از بازی امروز راضی نبودم اما از سه امتیاز راضی بودم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: بازیکنان ما هیچ‌وقت حریف را دست‌کم نمی‌گیرند. خوب می‌دانیم پشت برخی مسائل چه کسانی هستند اما این برد را به هواداران واقعی فولاد تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ یادآور شد: از اول فصل حواشی و مشکلات زیادی داشتیم. برخی نتایج ضعیف در نیم فصل اول مسئولیت زیادی روی شانه‌های من ایجاد کرده بود. الان خوشحالم که جایگاه فولاد مطمئن است. فقط ابراز تاسف می‌کنم برای آنهایی که می‌خواستند فولاد سقوط کند.از آنها خواهش می‌کنم که هوادار باشگاه‌شان باشند و این صحبت‌ها را تمام کنند. خیلی مسائل است که هنوز گفته نشده است. خوشحالم برای تیم خودم و برای فولاد و هواداران فولاد.

وی درباره اینکه بختیاری زاده مدعی شده فولاد بازی مستقیم انجام داده است، گفت: این نظر او است. هر چند نفهمیدم استقلال اهواز چگونه بازی کرد!

اسکوچیچ در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید به همکاران‌مان احترام بگذاریم. آنچه مهم است، سوابق کاری‌مان است. من به عنوان مربی نباید کار همکارم را تفسیر کنم، حتی اگر بهترین مربی باشم. بختیاری زاده می‌تواند کارنامه مربیگری‌ام در گذشته را مطالعه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.