اهواز - شهرآورد اهواز در حالی به سود فولاد خوزستان به پایان رسید که پنج گل این دیدار از سوی دو بازیکن به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های همشهری فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند مه در نهایت این بازی را فولادی های با نتیجه پر گل سه بر دو به سود خاتمه دادند.

* گل های این بازی را دو نفر به ثمر رساندند. ساسان انصاری (۵۹ و ۸۰ و ۸۴) برای و حمزه خذیراوی (۵۴ و ۷۰) برای استقلال گلزنی کردند تا شاهد شهرآوری پر گل از سوی تیم های اهوازی باشیم.

* این بازی را رضا مهدوی با کمک ایوب غلامزاده و مهدی شفیعی سوت زد و در آن به مهدی اسلامی (۴+۹۰- استقلال) کارت قرمز و ساسان انصاری، امیرحسین فشنگچی، دورگ کوئه‌ماها (فولاد) و رضا بهمئی (استقلال) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این دیدار با ترکیب: علیرضا سلیمی، بهمن کامل (۴۶- عبدالله ناصری)، لئونارد مساریچ، محمد اهل‌شاخه، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله‌زاده، امیرحسین فشنگچی (۵۷- محمود مطلق‌زاده)، ساسان انصاری و حسین ابراهیمی (۷۸- دورگ کوئه‌ماها) بازی کرد.

* استقلال اهواز نیز در این دیدار با ترکیب: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، رضا بهمئی، عادل کلاه‌کج، حسین بهرامی، رضا ایار (۶۴- حسین ساکی)، میلاد پاک‌پرور، علی بیگدلی ۸۲- دانیال موسوی) و حمزه خذیراوی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* قطعی شدن بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر و سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول این انتظار را به‌وجود آورده بود که بازیکنان دوتیم بدون حساسیت و استرس ارائه‌گر یک بازی زیبا باشند که این مهم در نیمه دوم تحقق پیدا کرد و برخلاف نیمه نخست بازی بهتری از سوی دو تیم ارائه شد.

* فولاد خوزستان پس از باخت به استقلال تهران با تغییراتی در ترکیب اصلی گام به میدان گذاشت. بازگشت سلیمی به دروازه، قرار گرفتن کامل در دفاع راست و حضور عبدالله‌زاده و ابراهیمی در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان از جمله تغییراتی بودند که در ترکیب فولاد ایجاد شده بود.

* سیاوش بختیاری‌زاده نیز تیمش را با چند تغییر نسبت به دیدار با پرسپولیس روانه میدان کرد و بیگدلی، خذیراوی، ایار و بهمئی در این دیدار جایگزین ریکانی، ساکی، اردلانی و ربانی شده بودند.

* فولاد خوزستان با این پیروزی در رده دوازدهم و استقلال اهواز در رده شانزدهم باقی ماندند.

* ورود تماشاگران به ورزشگاه غدیر اهواز رایگان اعلام شده بود اما تماشاگران از این دیدار استقبال زیادی نکردند.

* هواداران فولاد خوزستان در طول نیمه اول چندین بار علیه دراگان اسکوچیچ سر دادند و خواستار جدایی این مربی از فولاد شدند.

* دراگان اسکوچیچ با توجه به شعارهای هواداران فولاد ترجیح داد کنار خط طولی زمین نیاید و کرنو رندولیچ بدنساز تیم فولاد در کنار خط حاضر می‌شد.

* حسین ابراهیمی، امید خالدی، ساسان انصاری، احمد عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه و علیرضا سلیمی بازیکنان فولاد در آغاز مسابقه از سیاوش بختیاری‌زاده برای حضور در مسابقه رخصت خواستند. عادل کلاه‌کج هم به سمت نیمکت فولاد رفت و با نیمکت نشینان این تیم به خوش و بش پرداخت.

* هواداران فولاد خوزستان در دقیقه چهارم قدام به تشویق ایوب والی بازیکن محروم این تیم کردند. فولادی‌ها همچنین چند بار مهرداد جماعتی مدافع چپ فولاد که به‌طرز عجیبی از ترکیب این تیم دور شده است را تشویق کردند.

* گروهی از طرفداران تیم استقلال اهواز با وجود حکم کمیته انضباطی در ورزشگاه غدیر حضور یافتند و یک پرچم آبی‌رنگ را در سکوهای روبروی جایگاه پهن کردند.

* حمزه خذیراوی که در تست فنی ابتدای فصل از سوی کادر فنی فولاد خوزستان خط خورده بود، پس از زدن گل اول خوشحالی معناداری به‌سمت نیمکت فولاد کرد اما پس از زدن گل دوم به سمت سیاوش بختیاری‌زاده رفت و شادی‌اش را با وی قسمت کرد.

* هواداران فولاد خوزستان پس از گل دوم استقلال اهواز اقدام به تشویق سیاوش بختیاری‌زاده کاپیتان اسبق این تیم کردند و علیه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ شعار دادند.

* ساسان انصاری پس از زدن گل سوم فولاد خوزستان به سمت نیمکت این تیم رفت و شادی خود را با دراگان اسکوچیچ تقسیم کرد.

* هواداران فولاد خوزستان پس از به‌ثمر رسیدن گل سوم با شعار «فولاد شهر اهواز» به تشویق این تیم پرداختند.

*فولاد خوزستان امروز در حالی مقابل استقلال اهواز به میدان رفت که اولین کاپیتان فولاد در لیگ آزادگان به‌عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال ‌نشست. سیاوش بختیاری‌زاده سال ۷۶ به‌عنوان کاپیتان فولاد خوزستان برای این تیم تازه‌وارد به لیگ آزادگان بازی می‌کرد و در اولین دربی سرخابی اهواز که در تیرماه سال ۷۶ بین فولاد و استقلال اهواز در استادیوم تختی برگزار شد، در میدان حضور داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.