مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها هم می‌دانند که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و اگر در دو بازی آینده سرخ‌پوشان برنده شوند می‌توانند قهرمانی خود را جشن بگیرند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازداشت یکی از مدیرعاملان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلی که برای برادرمان پیش آمده حل شود چرا که او هم زحماتی برای پرسپولیس کشیده و ما هر کمکی که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم. او زحمات زیادی متحمل شده و امیدوارم که مشکلش هر چه زودتر حل شود.

وی درباره شانس قهرمانی تیم پرسپولیس پس از باخت مقابل نفت، افزود: هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و این مسئله فقط حرف من نیست بلکه حتی استقلالی‌ها هم می‌دانند که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. امیدوارم در دو بازی آینده سرخ‌پوشان برنده شوند و آرزو می‌کنم که آنها به قهرمانی برسند چرا که هواداران پرسپولیس در این چند سال زجر زیادی کشیدند اما با این همه حمایت‌شان از تیم قطع نشد و امیدوارم که برای شادی دل آنها و آرامش روح هادی نوروزی پرسپولیس قهرمان شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورش در خانه مرحوم مهرداد اولادی اظهار داشت: وظیفه ما بود که در مراسم خاکسپاری این مرحوم شرکت کنیم. همچنین به خانه پدری او رفتم و به خانواده‌اش تسلیت گفتم چرا که داغ جوان دیدن واقعا سخت و پدر مهرداد هم پیر و ناتوان است. البته باید بگویم که مردم سنگ تمام گذاشتند و ۳۰ هزار نفر در مراسم تشییع او حاضر شدند. همچنین تعدادی از علما، نمایندگان مجلس، نماینده محترم ولی فقیه‌، شورای خبرگان و ... هم در این مراسم حضور داشتند که امیدوارم به برکت حضور این جمعیت روح مهرداد در آرامش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.