رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شانس استقلال خوزستان نسبت به پرسپولیس و استقلال تهران برای قهرمانی در لیگ کمتر است، گفت: دیگر نمی‌توانیم مربی خارجی پایین‌تر از برانکو بیاوریم.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر و جذاب شدن دو هفته باقی مانده، گفت: فوتبال ما با همه مشکلات و کمبودهایی که در زیرساخت‌ها دارد، از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. باید به مربیان لیگ به خاطر برنامه ریزی صحیح تبریک گفت.

این کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط جوری است که حتی تیم‌های پایین جدول می‌توانند تیم‌های بالای جدول را شکست بدهند و این نشان می‌دهد که ۱۶ تیم توانایی‌های خوبی دارند.

وی درباره اینکه شانس کدام تیم را برای قهرمانی بشتر می‌داند، تاکید کرد: عبدالله ویسی با تیم استقلال خوزستان خیلی خوب کار کرده و تمام تیم‌ها را غافلگیر کرده است. این تیم ظرفیت خوبی دارد ولی تصور من این است که شانس استقلال تهران و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است چون تماشاگران بیشتری دارند. عنصر تماشاگر در این شرایط قطعا کمک زیادی به موفقیت تیم‌ها می‌کند.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر، تاکید کرد: برای بازیکنان خارجی احترام زیادی قائلم ولی باید بگویم ما باید از بهترین بازیکنان خارجی در لیگ خودمان استفاده کنیم. لیگ ما به امثال ژاوی هرناندز نیاز دارد.

محصص در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: ما مربیان خارجی خوبی هم در لیگ داریم مثل برانکو ایوانکوویچ. برانکو مربی با دانشی است و دیگر نمی‌توانیم مربیان خارجی پایین‌تر از او به ایران بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.