کرج- دبیرهیئت فوتبال استان البرز از برگزاری مسابقات فوتسال ۴ جانبه با حضور تیم های مطرح لیگ برتر فوتسال ایران تحت عنوان جام سرداران شهید در کرج خبرداد.

منصور بیک وردی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در این مسابقات که خرداد ماه ویا تیرماه برگزار می شود علاوه بر تیم فوتسال مقاومت البرز ۳ تیم مطرح دیگر فوتسال کشور حضور خواهند داشت.

وی افزود: این رویداد ورزشی در قالب یک همکاری مشترک میان هیئت فوتبال استان البرز و کنگره سرداران شهید استان البرز به انجام خواهد رسید.

بیک وردی با بیان اینکه در سال گذشته نیز دیداری نمادین میان تیم فوتسال هنرمندان کشور و منتخب ستارگان البرز با همین عنوان برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این مسابقات معرفی چهره های شاخص جنگ تحمیلی و نقش آفرینی آنها در دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت فوتسال استان اشاره کرد و گفت: رقابت های لیگ زیرگروه فوتسال کشور از ۱۳ این ماه آغاز می شود و دو نماینده از البرز در این رقابت ها حضور دارند.

بیک وردی تصریح کرد: «ستارگان آرش نظرآباد» در آستانه اشرفیه و «آدنیس فردیس» در ایلام به مصاف رقبای خود می روند و امیدوارم شاهد نتایج خوب این دو تیم و صعودشان به لیگ ۲ کشور در فصل آینده باشیم.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان و لیگ فوتسال استانی را دو برنامه مهم پیش رو برای نیمه نخست سال عنوان کرد و گفت: با هدف کاهش فشردگی مسابقات و بالا رفتن سطح کیفی رقابت ها لیگ استان به نسبت سال گذشته زودتر شروع خواهد شد.

وی در پایان افزود: در فصل جدید لیگ فوتسال کشور ۴ نماینده در لیگ برتر،یک و سه کشور داریم و این میزان تیم برای البرز و رشته فوتسال یک دستاورد مطلوب تلقی می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.