مدیرعامل باشگاه سایپا صحبت‌های سرمربی این تیم را مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه خواسته بودند کاپیتان نارنجی‌پوشان سرمربی این تیم شود را رد کرد.

بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برکنار مجید جلالی از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: پیش از بازی با صبای قم تیم فنی این دوستان (مجید جلالی) به ما تعهد دادند که ۱۴ امتیاز از بازی‌های باقیمانده می‌گیریم. قرار نیست وقتی خودمان موفق نشدیم، حاشیه درست کنیم و مدیران محترم و زحمتکش خودرو سازی سایپا و مدیران زحمتکش فدراسیون فوتبال را زیر سؤال ببریم.

وی افزود: پس از این صحبت‌ها در هیئت رئیسه مصوبه‌ای داشتیم که اگر دوستان موفق به اجرای حرف‌های خود نشدند، کادرفنی برکنار شود. اکنون هم مصوبه را اجرایی کردیم. سایر مسائل را در نشستی که خواهم داشت شفاف‌سازی خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا در دو بازی باقیمانده ابراهیم صادقی، کاپیتان این تیم هدایت نارنجی‌پوشان را در اختیار خواهد داشت، گفت: این موضوع را هم آقایان اعلام کردند. بیایند و بگویند چه کسی به صادقی گفته سرمربی تیم باشد؟ مگر صادقی مدرک مربیگری دارد که سرمربی شود؟ کسی که ادعای فوتبالی بودن دارد نمی‌داند که سرمربیگری در یک تیم مدرک می‌خواهد و صادقی نمی‌تواند مربی شود؟

رضایی اظهار داشت: آقایان همین یک مسئله را در خصوص مربیگری صادقی در سایپا شفاف‌سازی کنند کنند و بگویند چه کسی به کاپیتان تیم گفته است سرمربی تیم شود؟ این شفاف‌سازی صورت بگیرد، مشخص خواهد شد که آقایان خودشان دنبال حاشیه‌سازی بودند تا نتایج ضعیف‌شان را با انتقاد از مدیران پوشش دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.