مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اینکه یک مربی با باشگاه دیگری مذاکره کند از لحاظ حرفه‌ای ایرادی ندارد و می‌توان به این موضوع انتقاد کرد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مذاکره عبدالله ویسی با باشگاه سپاهان و اینکه آیا این اقدام حرفه‌ای است، تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای است و انجام مذاکره ایرادی ندارد. اگر ویسی تمرکزش را روی سپاهان می‌گذاشت و تیمش نتیجه نمی‌گرفت و ضعیف عمل می‌کرد بحثی نبود اما حالا که استقلال خوزستان خوب بازی می‌کند و خللی در روندش به وجود نیامده نمی‌توان به این مسئله اعتراض کرد.

وی در مورد اینکه در ۲ هفته پایانی لیگ برتر شرایط جدول را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: جدول لیگ ایران شبیه به لیگ اسپانیا شده است. البته ما هزار سال دیگر هم نمی‌توانیم مثل آنها شویم و این مقایسه غلط است اما از لحاظ حساسیت این شرایط به وجود آمده است. در لیگ ایران ۴تیم شانس کسب سهمیه دارند و ۳ تیم هم برای قهرمانی تلاش می کنند. با صراحت بیان می‌کنم که در این بین پرسپولیس و استقلال خوزستان شانس بیشتری دارند. استقلال خوزستان در دو بازی آخر با پدیده و ذوب آهن دیدار می‌کند و پرسپولیس هم به دیدار گسترش فولاد و راه آهن می‌رود. به نظر من مسابقات این دو تیم راحت‌تر است. متاسفانه پرسپولیس در دیدار مقابل نفت تهران آن تیم سابق نبود و الا وضعیت خیلی بهتر می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با باخت اخیر به حاشیه نمی‌رود، تصریح کرد: بدون شک کار پرسپولیس سخت است. گسترش فولاد نه شانس قهرمانی دارد و نه خطر سقوط را احساس می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود تا این تیم بدون استرس به میدان بیاید. از سوی دیگر پرسپولیس استرس زیادی دارد. با این وجود این تیم امسال عملکرد خوبی داشته و می‌تواند موفق شود.

کعبی در پایان یاد آور شد: استقلال کارش بسیار سخت است.ت تراکتورسازی این روزها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. این تیم در دفاع و حمله بسیار قوی بازی می‌کند و بعد از تعویض مربی از لحاظ فوتبالی انرژی‌ زیادی به آنها تزریق شده است. با وضعیت موجود به نظر من استقلال خوزستان یا پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.