موسوی که در برهه‌ای قرار بود مالکیت باشگاه صبا را برعهده بگیرد در مورد انتقادها به وضعیت مالی این باشگاه گفت: بازیکنی که اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کند چگونه ما را نامرد می‌داند؟

سیدعبدالرضا موسوی حامی مالی پیشین صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه صبا اظهار داشت: یکسری مسائل قرار بود رقم بخورد اما در آن برهه اتفاقی نیفتاد و من هم به عنوان مالک باشگاه دیگر فعالیت نداشتم اما به تیم صبا کمک کردم آن‌هم بیشتر از آن چیزی که توافق شده بود. من یک سوال دارم و آن اینکه کدام تیم است که تاکنون ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده باشد. انصاف نیست که اینگونه مسائل را بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: من در ابتدای فصل که پذیرفتم به باشگاه صبا کمک کنم قرار بود اندکی هزینه کنم در کنار آن سایر ارگان‌ها هم به این باشگاه کمک کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد و من ۶-۵ میلیارد هم هزینه کردم. واقعیت آن چیزی نیست که بازیکنان و کادر فنی می‌گویند. من که نمی‌توانستم کل زندگی خود را برای باشگاه صبا بگذارم.

موسوی در مورد اینکه گفته می‌شود او به خاطر رفاقتی که با امیر قلعه‌نویی دارد به تراکتورسازی بیشتر کمک می‌کند، تأکید کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. من با امیر قلعه‌نویی دوست هستم اما باورتان می‌شود که چندین ماه است او را ندیده‌ام؟! تاکنون یک ریال هم به این تیم کمک نکردم. قلعه‌نویی یک بار به من تأکید کرد که حواسم به تیم صبا باشد تا مشکلات مالی به این تیم ضربه نزند آن وقت برخی‌ها چنین مسائلی را بیان می‌کنند؟! واقعا این حرف‌ها بچه‌گانه است.

موسوی در مورد انتقادهای بازیکنان از جمله امیرحسین صادقی خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم این انتقادها برای چیست. پس از پیروزی مقابل سایپا بازیکنان ۴۰ سکه دریافت کردند آن وقت می‌گویند ما با هواپیمایی زاگرس پرواز نداشته‌ایم. مگر چه فرقی می‌کند با زاگرس پرواز کنند یا با هواپیمایی دیگر. می‌گویند در هتل با ۴ نفر هم‌اتاق بودند. اصلا مگر در هتل داریوش چنین مسئله‌ای وجود دارد؟

وی خاطرنشان کرد: من به فوتبال علاقه‌ای نداشتم و به خاطر یکسری اصرارها آمدم که کمک کنم اما هم‌اکنون واقعا زده شده‌ام دوست ندارم دیگر در فوتبال حضور داشته باشم. آقای بازیکنی که از وضعیت مالی باشگاه انتقاد می‌کنید چگونه شب قبل از بازی قلیان می‌کشید و بعد ما نامرد می‌شویم؟! کجای این کار حرفه‌ای است که بعد ما را زیر سوال می‌برید؟ به هیچ عنوان حال و حوصله جنگ اعصاب را ندارم و دیگر هم نمی‌خواهم در این فوتبال باشم. اگر به این فوتبال هم آمدم به خاطر اطلاعات غلطی بود که در ابتدا به من دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.