چهار کلینیک پزشکی مجهز، کادر ۵ نفری پزشکان معتمد باشگاه و حداقل ۵۰ پزشک خصوصی بازیکنان تنها بخشی از معاونت بهداشت و پزشکی باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لالیگا در اوج حساسیت، امشب بیش از پیش تکلیف خود را با سرنوشت، روشن خواهد کرد، مادرید به مصاف رئال سوسیه‌داد می‌رود، بارسلونا مقابل بتیس صف آرایی می‌کند و اتلتیکومادرید مقابل رایووایکانو به میدان خواهد رفت. گمانه زنی‌ها بازار داغی دارد و در این میان، نگرانی هواداران رئال مادرید بابت مصدومیت ابرستارگان تیم موضوعی است که زیر ذره بین آس اسپانیا قرار گرفته است.

رونالدو، بنزما، گرت بیل، مودریچ، دانیلو، راموس و تا حدودی کیلور ناواس در فهرست بازیکنان مصدوم تیمی حضور دارند که از قهرمانی در لالیگا ناامید نیست و رقابتی سخت با اتلتیکومادرید و همچنین بارسلونا دارد، این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی‌های سنگینی را به فرض عبور از من‌سیتی پیش رو خواهد داشت. در چنین شرایطی کادر پزشکی تیم فوتبال رئال مادرید وظیفه سنگینی بر دوش دارد. آس اسپانیا نگاهی به نحوه فعالیت کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید انداخته است:

دکتر مالمو یکی از پزشکان ماهر و قدیمی رئال مادرید است که البته این روزها به خاطر سخنان و اعتراضات رونالدو تحت فشار قرار گرفته و به طور کلی او و همکارانش در این دو هفته اخیر حداقل ۴ بار به کمیته فنی باشگاه رئال مادرید همچنین دفتر کاری فلورنتینو پرس فراخوانده شده‌اند.

این پزشک متخصص در سال ۱۴۵ هزار یورو درآمد دارد و البته باید به این رقم دستمزد و پاداش ماهیانه و گاه هفتگی را هم به خاطر تلاش برای رساندن بازیکنان مصدوم به بازی‌های مهم اضافه کرد. نمی‌شود به راحتی از موضوع مهمی مثل درآمد مناسب پزشکان گذشت و مشخص است که این موضوع فاکتور مهمی در ارزیابی عملکرد آنها محسوب می‌شود.

کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید با ۴ کلینیک سامانیتس، لامادریدا، رئال مادرید و سانتا ماریا در حال همکاری مستقیم و پایاپای است. این کمیته به صورت روزانه گزارش خود را به دفتر مدیرعامل باشگاه رئال مادرید ارسال می کند و کادر روان شناسی باشگاه رئال مادرید به موازات کادر پزشکی مشغول ارزیابی وضعیت روحی و روانی بازیکنان است.

در یک سال گذشته،گزارش ۸ مورد از مصدومیت‌ها با این که زیر نظر کادر پزشکی کنترل می‌شد، برای ارزیابی دقیق‌تر به چند بیمارستان بزرگ و مهم آلمان هم ارسال شد.

بودجه سالیانه کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید فقط ۸ درصد کمتر از بودجه معاونت بسکتبال باشگاه رئال مادرید بوده است و این نشان می‌دهد که مدیرعامل باشگاه رئال مادرید و البته هیات امنای این باشگاه بزرگ چقدر به موضوع سلامت و بهداشتی روحی و جسمی بازیکنان اهمیت می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.