یک شبکه ایتالیایی شایعه اخیر رسانه‌های ترکیه‌ای مبنی بر احتمال پیوستن مدافع میانی ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس به سوپرلیگ ترکیه در پایان فصل جاری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً جورجه کیه‌لینی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس در شهر استانبول رؤیت شده و همین موضوع سبب شده است که شایعاتی در خصوص تمایل باشگاه فنرباغچه به جذب این بازیکن ایتالیایی مطرح شود.

رسانه‌های ترکیه‌ای تصویری از کیه‌لینی را در کنار یک خبرنگار محلی منتشر و ادعا کرده‌اند که او برای مذاکره با مسئولان باشگاه فنرباغچه به استانبول سفر کرده و قرار است که در این تیم جای برونو آلوزی را بگیرد که قراردادش با فنرباغچه در پایان ماه ژوئن سال جاری تمام می‌شود.

در همین حال اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که تصویر منتشر شده از کیه‌لینی در استانبول قدیمی و مربوط به سه سال پیش بوده است.

کیه‌لینی در فصل جاری در بیشتر هفته‌ها مشغول دست‌و‌پنجه نرم کردن با مصدومیت بوده که آخرین آنها کشیدگی رباط زانوست و او را تا پایان فصل جاری سری A خانه‌نشین کرده است. اگرچه فنرباغچه ممکن است که به خرید کیه‌لینی تمایل داشته باشد، اما بسیار بعید است که یووه مدافع ملی‌پوش خود را که یکی از مهره‌های کلیدی هسته اصلی بیانکونری محسوب می‌شود، از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.