مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول از نیمکت‌نشینی‌های اخیرش در این تیم ابراز نارضایتی کرد و به مسئولان قرمزهای مرسی‌ساید هشدار داد اگر وضعیتش تغییر نکند، آنفیلد را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیل استوریج به یورگن کلوپ هشدار داد که باید او را در ترکیب اصلی لیورپول قرار دهد و در غیراین‌صورت هیچ ضمانتی برای ماندن او در جمع قرمزپوشان مرسی‌ساید وجود ندارد.

استوریج که در چند وقت اخیر از جمله بازی قبلی تیمش برابر ویارئال در لیگ اروپا نیمکت‌نشین بود و فرصت رفتن به میدان را هم پیدا نکرد، در هفت بازی اخیر تیم تحت‌ِهدایت کلوپ تنها سه در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

وی که اکنون مصدومیت را کاملاً پشت سر گذاشته است، گفت: شاید مردم این را ندانند، اما من کسی هستم که می‌خواهد در تک‌تک دقایق همه بازی‌ها در میدان حضور داشته باشد و به‌همین دلیل زمانی که من در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرم یا زمانی از میدان بیرون کشیده می‌شوم، قبولش برایم سخت است. من می‌خواهم در تمام بازی‌ها به میدان بروم. البته کارهایی که کلوپ دارد انجام می‌دهد و مقصدی که ما به سمت آن در حال حرکت هستیم، مهیج هستیم. من هرچه در توانم هست انجام می‌دهم تا در زمین بازی حضور داشته باشم و احساس می‌کنم که آماده انجام این کار هم هستم.

استوریج ادامه داد: چیزهای زیادی است که من دوست دارم به‌همراه لیورپول کسب کنم، اما من هرگز نمی‌گویم که تا زمان مرگم در لیورپول خواهم ماند، چون این دروغ است. به‌نظرم هر بازیکنی که می‌گوید «اوه بله این تنها تیمی است که برایش بازی خواهم کرد و تا آخر عمرم در کنارش خواهم ماند»، بازیکنی است که اغفال شده است. تمام تیم‌ها برای تمام بازیکنان‌شان به‌دنبال یک جانشین می‌گردند. پس در مورد خودم می‌توانم بگویم کاری که هر هفته از عهده‌ام برمی‌آید این است که به میدان بروم و تا جایی که می‌توانم خوب بازی کنم و با تمام توانایی‌هایم تلاش کنم و بعدش امیدوار باشم که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

مهاجم انگلیسی لیورپول تأکید کرد: من در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. حالم فوق‌العاده است و بدنم هم در شرایطی ایده‌آل قرار دارد که به من اجازه دهد بازی‌های زیادی در طول یک هفته انجام دهم. من بازیکنی بسیار جاه‌طلب و با عطش زیاد برای کسب موفقیت هستم و می‌توانم در تمام بازی‌های تیمم به میدان بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.