مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: عملیات غیرممکن در لیگ برتر ایران زیاد رخ می‌دهد.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست ۴ بر ۲ مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: حداقل هدف ما از این بازی کسب یک امتیاز بود اما تیم تراکتورسازی فراتر از انتظار ما و بهتر از بازی قبلی‌شان در لیگ برتر مقابل ما بازی کردند و پیروز شدند. با این حال تلاش بازیکنان ملوان امیدوار کننده بود و امیدواریم که در هفته بیست و نهم لیگ برتر و در پایان بازی با صبا دیگر ملوان در لیگ برتر ماندگار شده باشد و نگرانی و استرس از تیم ما بیرون رفته باشد.

وی در مورد اولویت کاری باشگاه ملوان گفت: از امروز( شنبه) باشگاه ملوان تمام تلاشش را می‌کند که ۲۰۰ میلیون تومان وعده داده شده از سوی استانداری گیلان را از مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بگیریم و آن را بین بازیکنان و مربیان ملوان توزیع کنیم. نه اینکه بازیکنان و مربیان ملوان به فکر پول باشند بلکه پرداخت پول به بازیکنان می‌تواند از نظر روحی وروانی و انگیزشی وضعیت آنها را بهتر کند. از مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان درخواست می‌کنیم که این پول قبل از دیدار با صبا به باشگاه پرداخت شود زیرا اگر این پول دیر به باشگاه برسد دیگر حکم نوشداروی پس از مرگ سهراب را پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: در خردادماه هم مجمع عمومی باشگاه ملوان تشکیل جلسه خواهد داد تا هیات مدیره گزارش عملکرد خود را به مجمع ارایه کند و سیاست‌های کلی باشگاه برای فصل آینده مشخص شود.

رضائیان در مورد اینکه حسینی دروازه‌بان مصدوم ملوان در دیدار با صبا می‌تواند بازی کند یا نه ، گفت: اگر چه قویدل در بازی با تراکتورسازی ۴ گل خورد اما او در این بازی واکنش‌های خوبی هم از خود نشان داد. ضمن اینکه قویدل و میرازاد هم باید زمانی درون دروازه ملوان قرار می‌گرفتند.

رضائیان در مورد جدایی ماهینی و کنعانی‌زادگان از ملوان گفت: خدمت سربازی این دو بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود و طبق قانون باید به باشگاهی که با آن قرارداد داشتند بروند. امیدوارم جدایی ماهینی و کنعانی‌زادگان با خاطره خوش باشد.

وی در مورد اینکه احمدزاده فصل آینده هم سرمربی ملوان خواهد بود یا نه گفت: قرارداد احمدزاده تا پایان این فصل است اما مذاکراتی که با او داشتیم مربوط به فصل آینده هم بود با این حال ابتدا باید مجمع باشگاه در خردادماه تشکیل جلسه بدهد و سپس در این مورد تصمیم گیری شود.

مدیرعامل ملوان در مورد بیانیه‌ کانون هواداران این باشگاه گفت: به هر حال آن بیانیه مربوط به این است که ما هوشیار تر باشیم زیرا عملیات غیرممکن در لیگ برتر ایران زیاد رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.