سرمربی باواریایی‌ها به بورسیا مونشن‌گلادباخ هشدار داد که تیمش در بازی فردای دو تیم سراسر هجومی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش عصر فردا (شنبه) در هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با پیروزی بر بورسیا مونشن‌گلادباخ می‌توانند قهرمانی خود در این مسابقات را مسجل کنند، گفت: بورسیا مونشن‌گلادباخ تیم واقعاً خوب و باکیفیتی است، اما ما سرشار از انرژی هستیم و می‌خواهیم که به اهداف‌مان برسیم. نمی‌توانید تصور کنید که چقدر از بازیکنانم راضی هستم.

وی درمورد وضعیت مدافع ملی‌پوش تیمش که به‌تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است، هم اظهار داشت: ژروم بواتنگ یکی از سه مدافع میانی برتر جهان است و امیدوارم در بازی فردا دقایقی مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ بازی کند.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: استراتژی ما برای بازی فردا این است: «مانوئل نویر تنها بازیکنی است که در زمین‌مان خواهد ماند و مانند یک طوفان به سمت دروازه مونشن‌گلادباخ هجوم خواهیم برد».

سرمربی پیشین بارسلونا که شاگردانش چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود، اتلتیکومادرید شدند، با اشاره به بازی برگشت دو تیم که سه‌شنبه شب در مونیخ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ما هنوز ۹۰ دقیقه دیگر در پیش داریم و پیش از این نشان داده‌ایم که می‌توانیم به بازی برگردیم.

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با ۸۱ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن نیز به ترتیب با ۷۴ و ۵۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.