سرمربی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که دو ستاره تیمش به بازی حساس کهکشانی‌ها برابر منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما که در تمرین امروز (جمعه) رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) این تیم برابر رئال بتیس در هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا غایب بودند، به گفته زین‌الدین زیدان این بازی را از دست می‌دهند.

رونالدو در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی سه‌شنبه شب رئالی‌ها برابر منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله همسترینگ دچار کشیدگی شد و آن بازی را از دست داد. بنزما نیز در جریان همین بازی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در اوایل نیمه دوم مجبور به ترک زمین شد.

زین‌الدین زیدان در آستانه تقابل شاگردانش برابر سوسیه‌داد در کنفرانس خبری امروزش (جمعه) در خصوص وضعیت دو مهاجم کهکشانی‌ها گفت: در حال حاضر مهمترین چیز این است که رونالدو و بنزما را به بازی چهارشنبه مقابل منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسانیم و این دو فردا بازی نخواهند کرد. آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به بازی چهارشنبه شب برسند.

وی در ادامه عنوان کرد: من نگران بازیکنانی هستم که مصدوم شده‌اند، از این‌رو می‌خواهیم که آنها زودتر ریکاوری کنند. با این وجود بازی فردای هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در مورد کریس و کریم نمی‌توانیم ریسک کنیم، چون آنها مصدوم هستند. امیدواریم این دو هر چه سریع‌تر به ترکیب رئال مادرید بازگردند.

وقتی از سرمربی فرانسوی سفیدهای مادریدی خواسته شد تا از جزئیات مصدومیت رونالدو بنزما بگوید، او گفت: نمی‌توانم جزئیات مصدومیت آنها را تشریح کنم، چون من دکتر نیستم. ممکن است طول درمان بنزما و رونالدو شش روز، هفت روز و یا هشت روز به‌طول بیانجامد. البته فکر می‌کنم بنزما برای بازی چهارشنبه برابر من‌سیتی صددرصد آماده باشد و فکر نمی‌کنم بشود گفت که فصل برای او تمام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.