دو مهاجم گلزن تیم فوتبال رئال مادرید در تمرینات امروز این تیم غایب بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید امروز (جمعه) آخرین تمرین خود را پیش از سفر به شهر سن‌سباستین برای رویارویی با رئال سوسیه‌داد در هفته سی‌و‌ششم لالیگا انجام داد، تمرینی که طبق انتظار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در آن غایب بودند.

فوق‌ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی سه‌شنبه شب رئال برابر منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله همسترینگ دچار کشیدگی شد و آن بازی را از دست داد. بنزما نیز در جریان همین بازی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در اوایل نیمه دوم مجبور به ترک زمین شد.

براساس گزارش نشریه «اسپورت» اسپانیا، بعید به‌نظر می‌رسد که این دو به بازی فردای رئال مقابل سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتا برسند و زیدان امیدوار است دو مهاجم گلزن تیمش در بازی برگشت چهارشنب شب برابر منسچرسیتی حضور داشته باشند. کریس و کریم احتمالاً امروز در سالن سرپوشیده مرکز تمرینی والده‌بباس با فیزیوتراپیست‌های تیم تمرین کرده‌اند تا هر چه زودتر ریکاوری خود را به پایان ببرند.

همچنین آلوارو آربلوا، مدافع راست کهکشانی‌ها نیز در تمرینات امروز غایب بود و در سالن به‌طور اختصاصی تمرین کرد و احتمالاً او نیز بازی با سوسیه‌داد را از دست خواهد داد.

رئالی‌ها امشب راهی شهر سن‌سباستین می‌شوند تا از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف رئال سوسیه‌داد بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.