سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار این تیم مقابل الاتحاد در دور پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را یک بازی حیثیتی و ملی دانست.

قاسم زاغی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی سخت را مقابل گسترش فولاد می‌کردیم، چون آنها در قسمت هجومی بسیار قوی هستند و مهره‌های خوبی در اختیار دارند. ما هم در این فصل و در بخش دفاع تیمی آسیب‌پذیر نشان داده بودیم و به‌همین دلیل و با توجه به ابزارهای حریف‌مان پیش‌بینی می‌کردیم کارمان سخت باشد.

وی افزود: ما گسترش فولاد و بازی‌های قبلی این تیم را خوب آنالیز کرده و توانستیم آنها را کنترل کنیم، اما نکته مهم‌تر که باعث پیروزی ما شد، درک بازیکنان سپاهان از نکاتی بود که به آنها گفته بودیم. همین مسئله باعث شد سازمان دفاعی ما مانند گذشته اشتباه نکند و به آنها فرصتی ندادیم. همچنین شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و مثل خیلی از بازی‌های این فصل نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه تیمش در لحظات پایانی بازی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: ما بعد از اینکه توانستیم از حریف‌مان پیش بیفتیم، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در ادامه گسترش فولاد در دقیقه ۸۲ کار را به تساوی کشاند که این امکان وجود داشت بازی با همین نتیجه به پایان برسد، اما بازیکنان ما بعد از دریافت گل دوباره همت کردند، یکدل شدند و تلاش زیادی انجام دادند تا اینکه در لحظات پایانی پیروز شدیم.

زاغی‌نژاد در خصوص بازی‌های باقیمانده سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: بحث بازی با عربستان یک بازی حیثیتی و ملی است. ما که حذف شدیم و دیگر صعود نمی‌کنیم، اما از نظر ملی این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد. بچه‌های سپاهان هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند تا مقابل الاتحاد را بگیرند و شکست در بازی رفت را جبران کنند. در بازی‌های باقیمانده لیگ هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا رتبه‌ای مناسب به‌دست آوریم.

وی درباره مذاکره مسئولان باشگاه سپاهان با مربیان خارجی اظهار داشت: بحث آوردن مربی حق مسلم باشگاه سپاهان است و این حق را خودم هم برای مسئولان باشگاه قائلم تا در مورد فصل بعد تصمیم بگیرند. تا زمانی که مسئولیت دارم، کارم را انجام می‌دهم که سپاهان موفق باشد و هر مربی‌ای هم بیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، چون عاشق سپاهان هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.