هافبک فرانسوی بانوی پیر می‌خواهد به مانند اسطوره‌هایی چون مارادونا و پله در فوتبال دنیا مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبای ۲۳ ساله که به‌شدت مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترستی است و گفته می‌شود ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود، به روزنامه «رپابلیکا» ایتالیا گفت: می‌خواهم همانند پله و دیه‌گو آرماندو مارادونا اسطوره شوم، حتی چیزی بیشتر از آنها. نمی‌خواهم بگویم که من بهترین هستیم، اما می‌خواهم بهترین باشم.

ستاره فرانسوی راه‌راه‌پوشان تورین تصریح کرد: من یک مشکل دارم و آن این است که از شکست متنفرم. دوست دارم متفاوت باشم و می‌خواهم کاری کنم که کسی پیش از این آن را انجام نداده است. سخت کار می‌کنم، چون هدفم این است که بی‌نقص باشم و وقتی به پیروزی می‌رسیم، خوشحال می‌شوم.

پوگبا افزود: شاید من در بین بازیکنان محبوب نباشم، اما هدفم محبوب بودن نیست. من کار می‌کنم تا بهترین باشم. در کل به خودم افتخار می‌کنم و اصلاً آدم حسودی نیستم. اگر هوگو لوریس بازیکن محبوب‌تری به نسبت من باشد، برای او خوشحال می‌شوم.

وی در ادامه اظهار داشت: شما همیشه می‌توانید بهترین باشید. مایکل جردن تأکید داشت که در دوران حرفه‌ای خود اشباهات زیادی مرتکب شده، آیا این‌طور نبود؟ مهم این است که از اشتباهات خود درس بگیرید. در اوایل فصل جاری در آن سطح موردنظرم نبودم و باید به این موضوع اشاره کنم، اما یوونتوس هم در شرایط مطلوبی نبود. حالا حس می‌کنم بهترم و فکر می‌کنم به یوونتوس هم کمک کردم تا به بهترین شکل خود بازگردد.

هافبک فرانسوی بانوی پیر که در این فصل پیراهن شماره «۱۰» را بر تن کرده است، در این مورد عنوان کرد: شماره «۱۰»، شماره‌ای مهم در یوونتوس است، اما در نهایت یک شماره است. در آن روزی هم که عدد «۵+» را کنار شماره‌ام و پشت پیراهنم نوشتم، تصادفی بود و معنای خاصی نداشت.

پوگبا در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال چیزی به نام پیر شدن وجود ندارد و بازیکنان تنها باتجربه‌تر می‌شوند. من جوان هستم، اما با وجود سن پایینم تجربیات زیادی اندوخته‌ام. در هر صورت همیشه تمام توانم را برای تیمم می‌گذارم، چون مهم تیم است. هر کاری هم که می‌کنم برای کمک به تیم است.

پوگبا در فصل جاری در ۴۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰ گل هم به‌ثمر رسانده است. او نقش ویژه‌ای در قهرمانی زودهنگام این تیم در فصل جاری سری A داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.