سرپرست باشگاه پرسپولیس از اظهارنظر پیرامون داوری دیدار این تیم مقابل نفت تهران خودداری کرد و این امر را به کارشناسان داوری سپرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری که امروز (جمعه) و یک روز پس از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران در تمرین این تیم حضور یافته بود در این خصوص و اینکه آیا پرسپولیس پس از این شکست می‌تواند دوباره مدعی قهرمان باشد و در دو بازی باقیمانده به روزهای اوج خود برگردد، گفت: تیم خیلی خوبی داریم که پتانسیل بالایی دارد. همه در این تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان زحمت می‌کشند و باید انتظار بازگشت را داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش مقابل نفت به غروری که داشت باخت، ادامه داد: این تحلیل شماست و تحلیل ما این نیست.

امیدوارم در بازی‌های باقیمانده شرایط‌مان بهتر شود وی درمورد اینکه چرا پرسپولیس نتوانست مقابل نفت بازی خوبی انجام دهد، گفت: به‌هر حال بازی فوتبال همین است و هر مربی برای خودش تاکتیکی دارد. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده شرایط‌مان بهتر شود. البته باید از هواداران هم عذرخواهی کنیم.

ما همیشه به امید زنده هستیم طاهری در پاسخ به این سؤال که «پس از شکست تیم‌تان برابر نفت و رسیدن استقلال به صدر جدول چقدر به قهرمانی پرسپولیس امیدوارید؟»، گفت: ما همیشه به امید زنده هستیم و اکنون هم ما به قهرمانی امیدواریم.

تیم برای شادی دل هواداران به میدان خواهد رفت وی در مورد اینکه برای بازیکنان در دو بازی آینده چه توصیه‌ای دارد، اظهار داشت: به‌هر حال بازیکنان ما زحمت‌شان را کشیده و کارشان را کرده‌اند. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده شرایط بهتر باشد و مطمئن باشید ما برای شاد شدن دل هواداران به میدان خواهیم رفت.

کارشناسان درمورد داوری نظر بدهند سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد مسائل داوری و اینکه شبهه‌هایی نسبت به قضاوت حسین زرگر در دیدار این تیم مقابل نفت تهران وجود داشت، گفت: کارشناسان محترم در این خصوص باید نظر بدهند.

امیدوارم داوری دیدار پرسپولیس - نفت توسط کارشناسان بررسی شود طاهری در واکنش به این مسئله که اعتراض‌های علیرضا منصوریان نسبت به داوری در نیمه اول باعث شد نیمه دوم داوری‌های تغییر کند و گل آفساید نفت هم دیده نشد، خاطرنشان کرد: تمام این نظراتی که گفته می‌شود، امیدوارم به‌خوبی توسط کارشناسان بررسی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه به‌دلیل رابطه نزدیک بهرام افشارزاده با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان داوری‌ها به سود استقلال است، گفت: این صحبت‌ها نه در شأن شماست، نه در شأن من است و نه در شأن افشارزاده که بخواهیم مطرح کنیم. این صحبت‌ها خوب نیست که بگویید چون وزیر رئیس فلانی است، این اتفاقات رخ می‌دهد.

ذره‌ای از امیدمان برای قهرمانی کم نشده است وی در پاسخ به این سؤال که با شرایط موجود چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است، اظهار داشت: امیدمان از اول برای قهرمانی بوده و ذره‌ای از آن کم نشده است.

تابع سازمان لیگ هستیم طاهری در پاسخ به این سؤال که در خصوص برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز یا ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به نتیجه رسیده‌اند یا نه، گفت: هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد، انجام خواهیم و تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.