سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این تیم می تواند مجددا به صدر جدول برگردد، گفت: امیدمان از کسب عنوان قهرمانی کمرنگ نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند دوباره به صدر جدول برگردد، یا خیر؟ گفت: چرا برنگردد؟ بازیکنان ما این پتانسیل را دارند و همه زحمت می کشند و باید همین انتظار را با توجه به این مسائل داشته باشیم که به صدر برگردیم.

وی در رابطه با ناکامی پرسپولیس برابر نفت افزود: بازی فوتبال همین است. هر مربی تاکتیک خاص خودش را برای این بازی ها دارد. امیدوارم که در بازی های بعد نتیجه بهتری بگیریم و در مسابقه بعدی به پیروزی برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امیدهایشان برای قهرمانی کمرنگ نشده است؟ تصریح کرد: ما همیشه امید داریم. بازیکنان خوب زحمت می‌کشند و امیدوارم که به موفقیت دست یابیم.

طاهری در خصوص اینکه شما چه چیزی از بازیکنان پرسپولیس خواستید؟ اظهار کرد: من از آنها خواستم تا با روحیه خوب به‌خاطر هواداران کار را ادامه دهند و در بازی‌های پیش‌رو به موفقیت برسند.

وی در رابطه با اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و نفت خاطرنشان کرد: کارشناسان محترم بهتر است در این باره نظر بدهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازی با تیم گسترش فولاد در زمین یادگار امام است یا زمین اختصاصی باشگاه گسترش فولاد برگزار می شود؟ توضیح داد: هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد، ما تابع آن هستیم.

طاهری در پایان در پاسخ به این پرسش که افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال ممکن است به خاطر داشتن رابطه نزدیک با وزیر ورزش و جوانان، از موهبت هایی از سوی وزارت برخوردار شود، گفت: این حرف‌ها اصلا در شأن من و یا شما یست که بخواهم در خصوص آن توضیح دهم. همه یک شخصیت حرفه ای داریم و امید ما نیز از قهرمانی کم نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.