بازیکنان پرسپولیس قبل از تمرین امروز (جمعه) ۳۰ دقیقه به صحبت‌های علی‌اکبر طاهری گوش دادند.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شود با تاخیر نیم‌ساعته شروع شد. دلیل این تاخیر حضور علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه در رختکن تیم بود. طاهری نیم ساعت با بازیکنان و کادر فنی تیم صحبت کرد و تمرین را نیز از نزدیک تماشا کرد.

بازیکنانی که در دیدار با نفت به میدان رفته بودند تنها ۳۰ دقیقه دور زمین دویدند و ذخیره‌ها با تشکیل چهار دسته به تمرین پرداختند.

تمرین استارت‌های کوتاه و بلند، حرکت با توپ و عبور از موانع، پاسکاری و بازی گل کوچک برنامه تمرینی بازیکنان پرسپولیس را تشکیل می‌داد.

میلاد کمندانی مصدوم، به همراه بازیکنان اصلی تیم ۳۰ دقیقه دوید. محسن بنگر پس از تمرین عمومی، ۲۰ دقیقه به صورت اختصاصی دوید.

تمرین پرسپولیس فردا و پس فردا تعطیل است و جلسه بعدی تمرین این تیم، دوشنبه برگزار می‌شود.

پیش از آغاز تمرین برخی از هواداران که از شکست تیم‌شان برابر نفت ناراحت بودند با عده‌ای دیگر از هواداران بیرون از ورزرشگاه درگیری لفظی پیدا کردند که مسئول تدارکات تیم در صحنه حاضر شد و آنها را آرام کرد. با آغاز تمرین، هواداران حاضر در سکوها تمام بازیکنان و کادر فنی تیم را تشویق کردند.

محسن مسلمان و مهدی طارمی نخستین بازیکنانی بودند که ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند. آنها پیش از ترک ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.