رئیس هیأت مدیره استقلال گفت: ما می‌دانیم که بازی با تراکتورسازی چقدر روی قهرمانی تاثیر دارد و مطمئن هستیم اگر استقلال در آن بازی برنده شود ۹۰درصد قهرمانی را تضمین کرده است.

مقداد نجف‌نژاد رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل سایپا و بازگشت این تیم به صدر جدول اظهار داشت: در هر صورت نتیجه برای ما راضی‌کننده بود و خوشحالیم که تیم به شرایط خوبی رسید و موفق شد حریفش را شکست دهد.

وی افزود: اگر یادتان باشد سال گذشته هم قهرمانی در آخرین بازی مشخص شد و فکر می‌کنم امسال هم شرایط به همین شکل است البته امسال شرایط برای تیم مهیا است که بتوانیم در دو جام قهرمان شویم. من از هواداران استقلال می‌خواهم در این ۲ هفته به مجموعه باشگاه کمک کنند و در کنار هم تیم را به سرمنزل مقصود برسانیم.

نجف‌نژاد با اشاره به پاداش‌هایی که برای بازیکنان در نظر گرفته است، گفت: در آخرین نشستی که با اعضای هیأت مدیره داشتیم مصوب کردیم که به بازیکنان پاداش بدهیم و مطمئنا عدد و ارقامی که قول داده شده به بازیکنان پرداخت خواهد شد چون این یک تصمیم جمعی بود و ما هم از آن تبعیت خواهیم کرد.

رئیس هیأت مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور اعضای هیأت مدیره در این یکی دو هفته در کنار بازیکنان گفت: اعتقاد من به این است که ابزار و امکانات باید فراهم باشد تا یک مجموعه موفق شود. راز موفقیت یک مجموعه همدلی است که فعلا این مسئله در استقلال وجود دارد. اگر باور داشته باشیم می‌توانیم به ۲ جام برسیم شک نکنید این اتفاق می‌افتد چون هدف انگیزه ایجاد می‌کند. ما هم سعی می‌کنیم برای استقلال کم نگذاریم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که تیم موفق شود.

نجف‌نژاد تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و ما هم در ۲ هفته گذشته در جلسات هیأت مدیره از کادر فنی حمایت کردیم و گفتیم که تا پایان فصل از مجموعه تیم و کادر فنی حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه قبل از این بازی شایعاتی پیرامون تغییرات در کادر فنی استقلال شنیده می‌شد، گفت: ما اصلا در مورد چنین موضوعی صحبت نکردیم و همانطور که گفتم همه دست به دست هم دادیم تا تیم موفق شود.

وی افزود: اتفاقا قرار شد فضا را به سمت و سویی ببریم که بازیکنان و کادر فنی احساس کند ما همه جوره از آنها حمایت می‌کنیم. از آن طرف بازیکنان و کادر فنی هم قول دادند که نتایج مسابقات را به نفع استقلال رقم بزنند.

رئیس هیأت مدیره استقلال ضمن تشکر از علیرضا منصوریان گفت: او در مسابقه روز گذشته تیمش را شرافتمندانه به زمین فرستاد و به اعتقاد ما او یک استقلالی وفادار است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

نجف‌نژاد در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار حساس هفته آینده استقلال و تراکتورسازی گفت: بدون شک آن بازی حساس است و ما می‌دانیم که این مسابقه چقدر روی قهرمانی تاثیر دارد. ما هم مطمئن هستیم اگر استقلال در آن بازی برنده شود ۹۰درصد قهرمانی را تضمین کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.