سرمربی سویا به شاگردانش هشدار داد که زدن دو گل در خانه شاختار در تساوی ۲ - ۲ دو تیم تضمینی برای صعود به فینال لیگ اروپا نخواهد بود و شانس دو تیم هنوز برابر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای اِمری در پی تساوی ۲ - ۲ شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش در خانه شاختار دونتسک اوکراین در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا گفت: هر دو تیم در این بازی نشان دادند که شایسته بودن در مرحله نیمه نهایی هستند. در بازی برگشت این تقابل هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. در واقع شانس صعود هر دو تیم هنوز ۵۰ - ۵۰ است. اگر به‌دنبال صعود به فینال هستیم باید بهترین بازی‌مان را در بازی برگشت ارائه بدهیم. نه از نیمه اول این بازی و از نیمه دومش سورپرایز نشدم و انتظار چنین بازی را در دیدار برگشت هم دارم.

اِمری که در دو فصل اخیر این رقابت‌ها سویا را به دو قهرمانی متوالی در لیگ اروپا رسانده، در مورد آسیب‌دیدگی هافبک دانمارکی‌اش اظهار داشت: مصدومیت کرون دهلی به‌نظر خیلی جدی است. حالا به‌خاطر او هم که شده باید در بازی برگشت برای صعود به فینال بجنگیم و این به ما انگیزه خواهد داد.

ویتولو که یکی از مردان کلیدی سویا در این بازی بود و یک گل برای این تیم اسپانیایی به ثمر رساند و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت، به روزنامه «آس» گفت: شاختار چند بازیکن خیلی خوب دارد که در این بازی ما را به دردسر انداختند. با این حال دست از تلاش نکشیدیم و پاداش سختکوشی‌مان را با گل دیرهنگام‌مان گرفتیم. با این نتیجه در موقعیت خوبی برای بازی برگشت قرار داریم. اونای اِمری همیشه به ما می‌گوید که آرامش خود را حفظ کنید و در لحظه مناسب به حریف ضربه بزنید و باید بگویم حق با او بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.