مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی می‌گوید این تیم در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز غافلگیر شده است.

مسعود رضائیان در گتفگو با خبرنگار مهر، درباره شکست ۲ به ۴ ملوان مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: ما حداقل به یک امتیاز این بازی احتیاج داشتیم ولی متاسفانه شکست خوردیم. در این مسابقه نا امید کننده ظاهر شدیم تا همه چیز به هفته آینده کشیده شود.

وی افزود: هفته بعد با تیم صبای قم بازی داریم. این بازی بسیار تعیین کننده است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی برابر تیم صبا، ماندنمان در لیگ را تضمین کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به دیدار با تراکتورسازی، تصریح کرد: مقابل این تیم غافلگیر شدیم. ملاک و معیاری که از تراکتورسازی در ذهن بازیکنان ما بود، بازی این تیم با سیاه جامگان بود. تراکتور از بازی قبل خود خیلی متفاوتتر ظاهر شد و در واقع جلوی آنها کم آوردیم.

رضائیان در خصوص شانس ملوان برای باقی ماندن در لیگ برتر، تاکید کرد: ما از تیم سیاه جامگان دو و از تیم راه آهن ۴ امتیاز جلوتریم و طبیعتا شانس ما برای ماندن در لیگ بیشتر است ولی همانطور که گفتم بازی هفته آینده تعیین کننده است تا در صورت پیروزی مقابل صبا، خیال خود را در بازی آخر با سیاه جامگان که یک جنگ به تمام معنا است، راحت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.