سرمربی لیورپول می گوید تیمش توانایی تعییر دادن نتیجه دیدار رفت برابر ویارئال را دارد و امیدوار است در خانه این نتیجه را تغییر دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین دیدارها ویارئال در خانه و در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف لیورپول رفت که با حذف تیم هایی چون منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند توانسته بود خودش را به عنوان مدعی در این رقابت ها نشان دهد. در نهایت این دیدار با گل دقیقه ۹۰ ویارئال به سود این تیم به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست تیمش برابر ویارئال گفت: توانایی تغییر نتیجه را در آنفیلد برابر هوادارانمانم داریم. هنوز یک دیدار کامل باقی مانده است و چیزی تغییر نکرده است. در نیمه اول ، خیلی خوب بودیم آن هم برابر یک تیم کاملا با انگیزه که نمی خواست امتیاز بازی در خانه را از دست بدهد. ولی الان آنها خوشحال هستند و تیم من ناراحت. شاید قبل از بازی آنها تصور می کردند می توانند لیورپول را با اختلاف بیش از یک گل شکست دهند. اگر می توانستیم در خانه حریف گلزنی کنیم کارمان خیلی بهتر می شد ولی متاسفانه این فرصت را از دست دادیم ولی همانطور که گفتم یک دیدار برای ما باقی مانده است.

سرمربی لیورپول ادامه داد: در نیمه اول واضح است که تیم بهتری بودیم و در نیمه دوم همنیطور، فقط ما یک گل دریافت کردیم. دو شوت در چارچوب و یک گل – این واقعا خیلی خوب نیست. ولی در این شرایط باید بپذیریم. متاسفانه بد موقعی دروازه ما باز شد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. آنها نمی توانند الان جشن صعود بگیرند چون به خوبی می دانند که باید به آنفیلد بیایند و یک بازی سخت را آنجا داشته باشند. از قبل به بازیکنانم گفته بودم که ویارئال تیمی است که روی ضد حمله برنامه ریزی می کند و تثیم قدرتمندی در این زمینه است. نمی توانستیم ۹۰ دقیقه مثل خرگوش در زمین بدویم. با صبر و حوصله زیادی بازی کردیم ولی دیگر دروازه ما باز شد. یک - صفر نتیجه بزرگی در دنیای فوتبال نیست ولی خواهش می کنم دیگر هیچ بازی را با دورتموند مقایسه نکنید. آن دیدار شرایط خاص خودش را داشت. باید تا قبل از دیدار برگشت راه کارهایی برای خودمان ایجاد کنیم و بتوانیم شرایط مان را بهتر کنیم تا به فینال برسیم.

دیدار برگشت دو تیم دو هفته دیگر در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.