عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بردن استقلالی که انگیزه زیادی پیدا کرده است، برای تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی سخت خواهد بود.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دو بر یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: خیل کارها انجام دادیم تا پس از شکست در دربی، تیم را از لحاظ انگیزشی برگردانیم. این مسئله را مدیون کادفنی و پرویز مظلومی هستیم. با این وجود، سهم بزرگ برای برگشتن ذهن بازیکنان به سوی قهرمانی را مهدی رحمتی برعهده داشت. صرف ناهار اعضای هیئت مدیره در کنار بازیکنان نیز تاثیر زیادی روی تیم گذاشته بود.

وی افزود: پس از شکست در دربی ۸۲کادر فنی پذیرفته بود که به لحاظ استراتژیک سهل‌انگاری کرده است. پس از آن مربیان ما بازیکنان را برای بازی با فولادخوزستان آماده کردند و تیم با برتری در این دیدار به سمت قهرمانی بازگشت. در این هفته نیز، با وجود اینکه همه بازی‌ها همزمان برگزار شد، اما بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. درست است که بازی کردن در ورزشگاه تختی به سود استقلال نبود، اما با ارائه بازی خوب توانستند سه امتیاز حساس دیدار با سایپا را کسب کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به برتری ۲ بر صفر نفت تهران مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در ورزشگاه آزادی همه برای برد پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و یک پرچم آبی دیده نمی‌شد. تیم نفت و علیرضا منصوریان از دربی درس بزرگی گرفتند تا اشتباهی که استقلال کرد، مرتکب نشوند. البته نبود رامین رضاییان به ضرر پرسپولیس تمام شد، چون در دیدارهای اخیر بیشتر حملات پرسپولیس از این ناحیه برنامه‌ریزی می‌شد.

معینی ادامه داد: کاری به اینکه منصوریان قول داده بود مقابل پرسپولیس برای استقلال بازی کند، نداریم اما با توجه به شرایط نامناسب باشگاه نفت، رابطه خوبی با بازیکنان داشت و توانست تیمش را به یکی از مدعیان کسب سهمیه تبدیل کند. نفتی‌ها دفاع منسجم داشت و با وجود حملات متعددد پرسپولیس، دفاع نفت بدون اشتباه بازی کرد. منصوریان ثابت کرد که مربی بزرگی است که به بازی جوانمردانه فکر می‌کند. از منصوریان تشکر می‌کنیم که خودش را اثبات کرد.

وی خاطرنشان کرد: برتری مقابل سایپا نتیجه خوبی برای استقلال بود اما باید مراقب تیم خوب استقلال خوزستان باشیم. هیچ‌کس نمی‌داند هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد، چون استقلال بازی سختی مقابل تراکتورسازی در پیش دارد. برتری مقابل تراکتورسازی می‌تواند استقلال را ۷۰ درصد قهرمانی لیگ کند.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به تقابل استقلال مقابل امیر قلعه‌نویی به تسنیم گفت: قلعه‌نویی همانطوری فکر می‌کند که منصوریان فکر کرد. قلعه‌نویی برای اثبات خودش صد در صد به دنبال بازی منطقی و هدفش یعنی کسب سه امتیاز است چون آنها هم در کورس رقابت برای کسب سهمیه هستند. با این وجود، تعصبی در منصوریان و قلعه‌نویی به استقلال دیده می‌شود، چون آنها خودشان را از خانواده استقلال می‌دانند.

وی تصریح کرد: قلعه‌نویی قهرمانی متعددی برای استقلال آورده و منصوریان نیز بازی‌های ارزنده‌ای برای استقلال انجام داده است. این دیدار هم برای استقلال و تراکتورسازی سخت خواهد بود، اما شکست دادن این استقلال که انگیزه زیادی پیدا کرده است، برای امیر قلعه‌نویی سخت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.