بازیکن تیم ملی فوتسال می‌گوید اینکه اردوی تیم ملی با تاخیر آغاز شده است را باید به فال نیک بگیریم.

محمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نخستین جلسه تمرینی از اردوی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: بعد از بازی های آسیایی تقریبا دو ماهی اردوها تعطیل بود که از چند روز پیش نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کلید خورد. فعلا تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم و برای جام جهانی استارت زده‌ایم. خدا را شکر که بالاخره اردوی تیم ملی آغاز شد. باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم. امکانات هنوز کامل نیست اما رفته رفته فراهم می‌شود. امیدوارم تا جام جهانی مشکل خاصی پیش نیاید. البسه‌های جدید را هم تحویل گرفتیم و فعلا مشکلی از بابت کمبود لباس وجود ندارد.

او درباره آمادگی بازیکنان حاضر در اردو گفت: همه بازیکنان حرفه‌ای هستند و خودشان به طور انفرادی و زیر نظر بدنساز تمرینات خود را انجام می دهند. البته بعد از جام‌جهانی نیاز به استراحت بود و همه بازیکنان با آمادگی نسبی به این اردو آمده‌اند.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره فراهم نشدن بازی دوستانه در اردیبهشت و خرداد، افزود: هنوز بازی تدارکاتی ما مشخص نیست اما در مرداد و تیر بازی دوستانه داریم. باید در خرداد هم یک بازی خوب با تیم‌های گردن کلفت دنیا داشته باشیم. مسئولان در حال رایزنی هستند.

طاهری با اشاره به آغاز تمرین‌های انفرادی‌اش پیش از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: جسته و گریخته تمرین‌هایم را ادامه دادم اما برای آمادگی بیشتر نیازمند تمرین‌های گروهی هستم. در طول مسابقه‌ها و اردوهای بعد به آمادگی کامل دست می‌یابم.

او درباره تیم‌هایی مانند ازبکستان و تایلند که از چند روز پیش تمرین‌های‌شان را آغاز کردند و هدف تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد: ما هم تمرین‌هایمان را شروع کردیم و فقط باید بازی تدارکاتی‌هایمان را نهایی کنیم. من می‌گویم اگر حمایت لازم از ما انجام شود، می‌توانیم تا جمع ۴ تیم برتر جهان صعود کنیم. باید امکانات مناسب فراهم شود.

بازیکن باتجربه تیم ملی درباره انتخاب تیم باشگاهی‌اش برای فصل پیش رو گفت: هنوز تیمی را انتخاب نکردم اما اواخر این ماه به عراق می‌روم تا همراه تیمم در ۵ بازی نهایی لیگ عراق شرکت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.