رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌ گل اول تیم نفت در شرایط آفساید به ثمر رسید.

سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و نفت گفت:‌ در دقیقه ۲۱ مسابقه علیپور در محوطه جریمه نفت شبیه‌سازی کرد تا از داور پنالتی بگیرد اما داور به این عمل او توجهی نکرد و دستور به ادامه بازی داد در حالی که می‌توانست به او به خاطر شبیه‌سازی کارت زرد نشان دهد. در دقیقه ۲۴ کارت زردی که به وحید امیری نشان داد درست بود. در دقیقه ۳۰ هم مهدی طارمی خودش را به زمین انداخت که این صحنه هم پنالتی نبود و باز هم داور به شبیه‌سازی طارمی در محوطه جریمه توجهی نکرد و به او اخطاری نداد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۳۶ مسابقه به سعید لطفی به خاطر اعتراضش به محسن مسلمان کارت زرد داد که این کارت زرد درست بود زیرا بازیکنان باید بدانند که حق تنبیه بازیکن حریف را ندارند. در دقیقه ۵۲ هم خطای بازیکن نفت باید اعلام می‌شد اما داور خطای مدافع پرسپولیس لوکا ماریچ را اعلام کرد.

غیاثی در مورد گل‌های تیم نفت گفت: گل اول نفت در شرایط آفساید به ثمر رسید و مهاجم نفت یک نیم‌تنه در آفساید بود. البته صحنه بسیار سخت بود که در حرکت آهسته تلویزیون آفساید قابل تشخیص بود. در این صحنه حمید غمزه کمک داور مسابقه دچار اشتباه شد گل دوم نفت هم کاملاً درست بود.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قضاوت داور بازی استقلال و سایپا چطور بود، گفت: متأسفانه من آن بازی را ندیدم و نمی‌توانم در موردش اظهارنظر کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )