اهواز - سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: با وجود شکست در برابر استقلال خوزستان، هنوز هم برای بقا در لیگ برتر شانس داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوانیس توپالیدیس شامگاه پنج شنبه پس از شکست در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به راحتی و روی دو ضربه کاشته و یک اوت دستی، گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: بازی را خوب شروع نکردیم و با دو گل عقب افتادیم به همین دلیل جمع کردن بازی برای ما خیلی سخت شد. بعد از آن در رختکن به بازیکنان گفتم که برای بازگشت به بازی باید مراقب باشیم گل سوم را نخوریم ولی متاسفانه دریافت گل سوم در نیمه دوم تیم ما را به هم ریخت.

توپالیدیس عنوان کرد: به هر حال در این بازی ما در برابر تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد بازی کردیم و آنها تیم نسبتا قوی بودند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بیان کرد: با وجود شکست در این بازی، هنوز برای بقا در لیگ برتر شانس بالایی داریم چرا که هر دو رقیب ما یعنی ملوان بندرانزلی و سیاه جامگان مشهد بازی های خود را واگذار کردیم و ما هنوز شانس داریم که در لیگ برتر بمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و راه آهن تهران عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به سود تیم استقلال به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.