سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان معتقد است با توجه به باخت امروز ملوان و سیاه‌جامگان شانس بزرگی را برای فرار از سقوط از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا - منطقه خوزستان، توپالیدیس در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه‌آهن تهران که با شکست سه بر یک تیمش همراه بود عنوان کرد: وقتی که روی دو ضربه کاشته و یک اوت دستی به راحتی گل میخوریم طبعا نمی‌شود بازی را برد.

وی ادامه داد: ما بازی را اصلاً خوب شروع نکردیم و با دو گل عقب افتادیم. بعد از آن در رختکن به بازیکنان گفتم که برای بازگشت به بازی باید مراقب باشیم گل سوم را نخوریم ولی متأسفانه دریافت گل سوم در نیمه دوم تیم ما را به هم ریخت.

توپالیدیس افزود: با این حال پس از گل سوم تلاش کردیم به بازی برگردیم و توانستیم موقعیت‌هایی را خلق کنیم ولی در هر صورت با تیمی بازی داشتیم که بالای جدول بود و بر بازی نیز غالب بود که در نهایت نیز توانست برنده شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بیان کرد: ما شانس بسیار بزرگی را برای فرار از سقوط از دست دادیم چرا که رقبای ما یعنی سیاه‌جامگان و ملوان هر دو بازی هایشان را واگذار کرده بودند و ما می‌توانستیم با کسب حداقل امتیاز شرایطمان را خوب کنیم ولی متأسفانه این امر محقق نشد و شرایط مانند قبل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.