تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر نفت تهران صدر جدول را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.

وحید امیری در دقیقه ۸۳ توپ را از زاویه‌ای بسته از بین پاهای سوشا مکانی وارد دروازه پرسپولیس کرد. مجتبی حقدوست هم در دقیقه ۲+۹۰ روی یک ضد حمله با مکانی تک به تک شد و توانست دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کند.

در این دیدار لوکا ماریچ، فرشاد احمدزاده و بابک حاتمی از پرسپولیس و وحید امیری، سعید لطفی و وحید حمدی‌نژاد از نفت تهران با کارت زرد حسین زرگر جریمه شدند.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (علیرضا نورمحمدی - ۶۲)، بابک حاتمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده (جری بنسون - ۷۴)، امید عالیشاه، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی (مجتبی حقدوست - ۷۹)، مهدی شیری، علی قربانی (ارسلان مطهری - ۶۴) و وحید امیری.

به گزارش تسنیم، این اولین دیداری بود که پرسپولیس در لیگ پانزدهم نتوانست دروازه حریفش را باز کند و به ۲۲ هفته شکست ناپذیری این تیم نیز پایان داده شد. پرسپولیس با این شکست ۵۱ امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران (رتبه اول) و استقلال خوزستان (رتبه دوم) ۵۱ امتیازی به رتبه سوم سقوط کرد. استقلال تهران به دلیل گل زده بیشتر نسبت به همنام اهوازی خود در صدر جدول ایستاده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )