با تصمیم مسئولان برگزارکننده مسابقات دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان و راه‌آهن به ورزشگاه غدیر منتقل شد و دربی اهواز که امروز قرار بود در ورزشگاه غدیر برگزارشود، به روز شنبه موکول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال خوزستان و راه‌آهن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی و فولاد خوزستان و استقلال اهواز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان به مصاف یکدیگر بروند.

با توجه به اینکه قرار است فردا مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود، مسئولان اهوازی با برگزاری دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن در ورزشگاه تختی مخالفت کردند. بعد از جلساتی که در این رابطه برگزار شد با توجه به شرایط استقلال خوزستان در جدول و اینکه این تیم به دلیل حضور داشتن در کورس قهرمانی باید طبق قانون به‌صورت هم‌زمان به مصاف حریفان بروند، مقرر شد این بازی به ورزشگاه غدیر انتقال پیدا کند و به‌جای آن دیدار استقلال اهواز و فولاد که تأثیری در جدول ندارد، به تعویق بیفتد.

بدین ترتیب فولاد و استقلال اهواز روز شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند و دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.