سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که هدف این تیم در دو ساله آینده حضور در جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر طاهری درباره انعقاد قرارداد دوساله با برانکو ایوانکویچ و نقشه راه این تیم عنوان کرد: وجود برانکو از نظر شخصی و فنی شرایط خاصی را برای پرسپولیس ایجاد کرده هرچند در اوایل فصل با مشکلاتی به دلیل کسب نتیجه همراه بودیم اما پس از آن با گذشت زمان شرایط برایمان تغییر کرد هرچند هادی نوروزی کاپیتان خود را نیز از دست دادیم و شوک دیگری به ما وارد شد.

وی ادامه داد: ما توانستیم کار را به خوبی پیش ببریم و امیدواریم در سه هفته پایانی هواداران حمایت خود را از پرسپولیس دریغ نکنند.

وی درباره اینکه هدف‌گذاری پرسپولیس برای دو سال آینده چیست، گفت؟ ما از از برانکو قول گرفته‌ایم تا تیم به فینال جام باشگاه‌های جهان برود و به همین دلیل قراردادی دو ساله را با او امضا کرده‌ایم. علاوه بر این در بحث تیم های پایه نیز صحبت های مفصلی را با برانکو انجام داده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه سرخپوشان با شش پرونده شکایت از طرف فیفا که مربوط به سنوات گذشته بود مواجه بودند، تصریح کرد: در شرایطی این کار را پیش بردیم که در دو سه ماه حکم‌های قطعی صادر می‌شد و احتمال کسر امتیاز داشتیم اما خدا را شکر توانستیم کار را به خوبی مدیریت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )