سرمربی سپاهان از اینکه تیمش باید در قطر به میدان برود، ابراز تاسف کرد.

به گزرش ایسنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با الاتحاد عربستان در قطر،‌گفت: در ابتدا از میزبانی و پذیرایی مطلوب فدراسیون فوتبال قطر برای این بازی سپاسگزاری می کنم و البته تاسف خود را نیز به جهت اینکه این بازی در کشوری ثالث برگزار شده اعلام می نمایم.

وی افزود: قطعا بازی در کشوری ثالت خلاف روح فوتبال است اما هر ترتیب با توجه به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور به بازی در این شرایط هستیم.

استیماچ به اشاره به شرایط سپاهان در جدول گفت: هیچ نگاهی نمی توانیم به جدول گروه مان داشته باشیم . فقط برای ما در دو دیدار پیش روی مان با الاتحاد پیروزی مهم است و غیر از بردن هیچ هدف و برنامه دیگری نداریم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد دلایل ناکامی های امسال سپاهان گفت: سپاهان امسال چالش های بسیار زیادی را پشت سر گذاشت. از جدایی بازیکنان کلیدی این تیم گرفته تا مشکل برخی بازیکنان در اینکه بتوانند برای باشگاه به میدان روند و چالش های دیگر. اما مطمئن باشید زمان همه چیز را ثابت می کند. در این مدت جوانان زیادی از آکادمی سپاهان در تیم بزرگسالان به میدان رفته اند که می‌توانند ستاره های فردای باشگاه و فوتبال ایران باشند.

استیماچ در پایان گفت: با اعتمادی که به بازیکنانم دارم مطمئن هستم که در دیدار فردا با همه انگیزه و توان مبارزه می کنند و امیدوارم در کنار بازی زیبایی که از آنها بارها شاهد بودیم نتیجه هم به نفع ما باشد و بتوانیم هواداران خوب و متعصب مان را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.