رئیس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در داربی ۸۲ شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت محسن ترکی در بازی روز گذشته (جمعه)، اظهار داشت: با توجه به این که محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری به خوبی از عهده قضاوت بازی در آمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی تیم داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.

رییس کمیته داوران افزود: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌ طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه‌ای را به وجود آورده بودند.

اصفهانیان در پایان گفت: با توجه به این که این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و مثل همیشه شرایط خاص خودش را داشت، تیم داوری در دیدار روز گذشته کاملا مسلط بر بازی بود و این عملکرد نشان از تجربه و آمادگی بالای داوران بود. امیدوارم شاهد حمایت بیشتر از داوری کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.