سرمربی ملوان گفت: نتوانستیم جواب زحمات هواداران را بدهیم و از این بابت تأسف می‌خورم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد احمدزاده پس از شکست ۲ بر یک ملوان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز از همه تماشاگران که آمدند و ملوان را از نزدیک تشویق کردند، تشکر می‌کنم چون واقعاً زحمت کشیدند. خیلی وقت بود که ورزشگاه به این شکل پر نشده بود و از اینکه تماشاگران همت کردند، اما ما نتوانستیم جواب زحمات آنها و هواداری‌شان را با یک امتیاز بدهیم، تأسف می‌خورم.

وی ادامه داد: از اینکه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و لحظه‌ای از تمرکز خودشان خارج نشدند و جنگنده بازی کردند، تشکر می‌کنم. دست آنها درد نکند، اما ما حداقل لایق کسب یک امتیاز بودیم. تأسف می‌خورم و چیز دیگری ندارم بگویم، اگر چیزی هست که قابل تغییر است، ما منتظر شنیدن آن هستیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که تیمش اسیر اشتباهات داوری شده و این تیم در لحظات پایانی توسط بازیکنی گل خورد که باید چهار بار از زمین اخراج می‌شد و در نیمه دوم چند خطای خشن را روی زارع انجام داد، گفت: کرمانشاهی گفت که صحنه را ندیده و این جمله را برای من و بازیکنان داخل زمین چند بار این جمله را تکرار کرد. اگر خطا روی مازیار زارع کارت قرمز نداشت، در دقیقه ۵۵ و ۶۰ داور می‌توانست کارت زرد دوم را نشان بدهد و کامیابی‌نیا را اخراج کند. ما و شما باید این راه را برویم و صدای ما به جایی نمی‌رسد.

احمدزاده عنوان کرد: حق ما این نبود که با این شکل و با این شرایط بازی را از دست بدهیم. فیلم‌ بازی موجود است و کارشناسان حداقل دل ما را خوش نمی‌کنند که بگویند در این صحنه ملوان حق داشته و التیامی به قلب ما نمی‌دهند و هوای همکارشان را دارند. آقایان کارشناس! حداقل انصاف داشته باشید و بگویید که اشتباه شده، ما که سه امتیاز را دادیم اما بگویید که حق ملوان نادیده گرفته شده است.

وی در خصوص جوان بودن بازیکنان کناری و جو سنگین ورزشگاه روی آنها تأثیرگذار نبود، اظهار داشت: طبق داشته‌های خودمان، نفرات را می‌چینیم. این بازیکنان تا آخرین لحظه زحمت خود را کشیدند و ضمن اینکه با این نیرویی که داریم، استفاده از این بازیکنان در این شرایط غیرطبیعی نیست. مطمئن باشید اگر شرایط استفاده از بازیکنان باتجربه بود، دریغ نمی‌کردیم. صادق محرمی در سمت راست بازی خوبی انجام داد و پرسپولیس را اذیت کرد. در ۱۵ دقیقه ابتدایی روی این بازیکن ۱۵ خطا انجام شد. نمی‌خواهم نظر شما را رد کنم و بازیکنان جوان در این جو ممکن است احساسی شوند، اما نمی‌توان از آنها انتظار را هم داشت که پخته عمل کنند و بازیکن باتجربه باشند. در حال حاضر داشته ما همین است.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه در خصوص داوری‌ها شکایتی کرده است یا نه، اظهار داشت: خبرهایی که داشتم این بود که سه چهار بار این شکایت را کرده‌ایم، اما آیا مسئله تغییری کرده است؟

احمدزاده درباره وضعیت ملوان و ادامه همکاری خودش با این تیم گفت: شما تغییرات را در ملوان می‌بینید. وقتی این تغییرات را می‌بینید باید امید بیشتری داشته باشید. همه تیم‌ها از جمله ملوان بازی‌های سختی را پیش‌رو دارند و بازی آسانی نیست. بازی امروز ۹۰ دقیقه جنگ بود و ما در جنگ برابر در داخل زمین در شرایط نابرابر و در یک قسمت از زمین جنگنده ادامه می‌دادیم. پرسپولیس از لحاظ فنی شرایط خوبی در لیگ دارد، اما در نیمه دوم ندیدیم که پرسپولیس پا به پای ما بازی کند.

سرمربی ملوان گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی داشتند و این دید من است. ما می‌توانیم امیدوارانه به بازی بعد نگاه کنیم و بدون عجله و شتاب با خونسردی و تلاش زیاد، کار را پیش ببریم و برای مربی هم لذت‌بخش‌ترین از این نیست که با غیرت به کار ادامه بدهد. همه باید امیدوار باشیم و این قول را می‌دهم که ملوان همیشه به این شکل بازی کند و از هواداران می‌خواهم مثل همیشه پشت تیم باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.