دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا بین دورتموند و لیورپول اتفاق ویژه ای است چون «یورگن کلوپ» به باشگاه پیشین خود بازمی گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلوپ هفت سال فوق العاده را با دورتموند سپری کرده است و اکنون به خانه بازمی گردد. این مربی ۴۸ ساله در سال ۲۰۱۱ با دورتموند قهرمان بوندس لیگا شد و در سال ۲۰۱۲ با این تیم هم قهرمان بوندس لیگا و هم قهرمان جام حذفی شد.

موفقیت های کلوپ با دورتموند به همین جا ختم نمی شود چراکه این مربی با زردپوشان در سال ۲۰۱۳ به دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند اگرچه به بایرن مونیخ باختند.

اکنون وی به ورزشگاهی بازمی گردد که خاطرات خوشی در آن داشته است و می گوید بروز هرگونه احساسی در این ورزشگاه برایش دشوار است.

کلوپ گفت راه رفتن در راهروی منتهی به زمین به سان این است که وی به خانه اش بازمی گردد.

وی گفت: من نیازی به خوشامدگویی از جانب بازیکنان و هواداران ندارم.

این در حالی است که مت هوملس، کاپیتان دورتموند در خصوص حضور کلوپ در سیگنال ایدونا پارک گفت: تاریخی که ما با یکدیگر سهیم هستیم آنقدر بزرگ هست که تحت تاثیر یک مسابقه فوتبال قرار نگیرد.

چند تن از بازیکنان تیم فوتبال دورتموند هم زمانی که تیمشان با لیورپول هم قرعه شد با ارسال پیامک به مربی سابقشان نوشتند که در فضایی دوستانه با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.