سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه این تیم به مسابقات جام باشگاه‌های جهان دعوت شده است، گفت: حضورمان در این تورنمنت قطعی نیست و بستگی به تیم‌های شرکت کننده در آن دارد.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دعوت تیم فوتسال تاسیسات دریایی به مسابقات بین قاره‌ای با بیان مطلب فوق گفت: گویا قرار است امسال این مسابقات به صورت آزمایشی برای اولین بار از تاریخ دوم تا نهم تیرماه در کشور قطر برگزار شود. چند وقت پیش ایمیل درخواستی به باشگاه آمد و ما هم چون چیزی صد درصد مشخص نبود، «صدایش را در نیاوردیم.» ایمیل را به فدراسیون فوتبال ارجاع دادیم و منتظریم ببینیم چه تیم‌هایی در آن حضور دارند.

وی افزود: من روز گذشته هم با عباس ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال) صحبت کردم. گویا علاوه بر تاسیسات، قهرمان آفریقا، آمریکای جنوبی و قهرمان اروپا هم در این تورنمنت حضور خواهند داشت. حتی قهرمان کشور اسپانیا هم برای حضور در این تورنمنت دیده شده است ولی باید ببینیم آیا این تیم‌ها قطعا حضور دارند یا خیر.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی یادآور شد: این در حالی است که فاصله برگزاری این تورنمنت با مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هم زیاد نیست و می‌تواند خطرناک باشد. باید همه جوانب را بررسی کنیم و بعد تصمیم بگیریم.

شمسایی درباره اینکه گفته می‌شود به صورت قطعی با تاسیسات برای فصل آینده به توافق رسیده است، گفت: پیش از اتمام سال ۹۴ با مسئولان عالیرتبه باشگاه جلسه داشتم و مسائل مختلفی را مطرح کردیم ولی تا چیزی روی کاغذ نیاید، نهایی نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که چند درصد تیم فصل گذشته را حفظ خواهد کرد، گفت: ما یک بودجه‌ای را در نظر گرفته‌‌ایم و نسبت به آن چند ورودی و خروجی خواهیم داشت. این اتفاق هم در کادر فنی رخ می‌دهد و هم در بین بازیکنان. ما امسال دو تورنمنت جام باشگاه‌های جهان و جام باشگاه‌های آسیا را داریم و برای همین باید همه چیز با این مسائل همسو باشد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات درباره تمریناتش هم تاکید کرد: کار با توپ را مدتی است که آغاز کرده‌ام. ابتدا ۶۰ روز فیزیوتراپی کردم و سپس وزنه زدم. از ابتدای سال هم با پُررویی کار با توپ را شروع کردم. البته من قبل از آن هم یواشکی و به دور از چشم دکتر نوروزی تمرین می‌کردم. (با خنده)

شمسایی در پایان درباره حضور امیر تتلو خواننده جنجالی در کنار وی در تمرینات گفت: هیچوقت برای ورزش کردن دیر نیست. در سالنی که من در آن تمرین می‌کنم روی همه باز است. برای فرقی نمی‌کند که چه کسی به سالن می‌آید. مهم این است که با ورزش کردن بتوانیم جلوی آسیبهای اجتماعی را بگیریم. من خودم شخصا از اینکه با ورزش بتوان جلوی آسیبهای اجتماعی را گرفت به شدت استقبال می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.