اولین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان قرار است چند ماه دیگر به میزبانی کشور قطر برگزار شود و تیم تاسیسات دریایی قهرمان قاره آسیا هم به این تورنمنت دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کشور قطر قصد دارد تورنمنتی را با حضور تیم‌های قهرمان فوتسال قاره‌های مختلف برگزار کند و بر این اساس دعوتنامه‌ای به باشگاه تاسیسات دریایی ارسال شده است. تاسیسات سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کند.

مسئولان این باشگاه ایرانی نامه خود را به فدراسیون فوتبال ارجاع داده‌اند. در این نامه که با سربرگ فدراسیون فوتبال قطر می‌باشد، شرایط کلی برگزاری این تورنمنت با عنوان مسابقات بین قاره‌ای ذکر شده است.

قرار است بعد از ارزیابی نهایی و اطلاع از جزئیات بیشتر، پاسخ این نامه به قطری‌ها داده شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: این مسابقات که اولین دوره بازی‌های باشگاه‌های بین قاره‌ای محسوب می‌شود، قرار است به صورت آزمایشی از دوم تا نهم تیرماه در کشور قطر برگزار شود. ما منتظریم تا ببینیم چه تیم‌هایی در این تورنمنت حضور خواهند داشت. در صورتی که قهرمان قاره‌های دیگر در آن شرکت کنند، ما هم به این مسابقات که قبل از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا است، خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.