سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیمش در شرایطی که به خاطر نبود تماشاگران ممکن نبود انگیزه کمی داشته باشند توانستند سیاه جامگان را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با سیاه جامگان گفت: با کمال خوشحالی می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این بازی تبریک بگویم. در فضایی غیر ورزشی و بدون تماشاگر، انگیزه بازیکنان پایین می‌آید اما با این حال به پیروزی رسیدیم. خودتان می‌دانید که برای ما هوادار چقدر ارزش دارد. در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. من خودم شخصا انتظار بازی خیلی سختی را داشتم.

وی افزود: قبل از این هم من گفته بودم که تیم سیاه جامگان سطحش بالاتر از این است چون با استقلال خوزستان و سپاهان هم بازی خوبی انجام داده بود. آنها تیمی بودند که چیزی برای از دست دادن نداشتند و آمده بودند که ما را غافلگیر کنند و وضعیت خودشان را در جدول بهبود ببخشند.

وی افزود: نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها همیشه اولین بازی بعد از تعطیلات بازی سختی می‌شود. ما تعطیلات ایام سال نو و عید را داشتیم و این برد برای ما فرصت بسیار عالی بود که بازیکنان به شرایط بازی برگردند و در ادامه کار در بالای جدول حضور داشته باشند.

برانکو تاکید کرد: تیم من نشان داد که در حال رشد است و در بازی‌ای که هم یک بر صفر و هم دو بر یک عقب افتادیم و همچنین با یک بازیکن کمتر، اعتقاد و اطمینان داشتیم به بازیکنان‌مان که علی‌رغم عقب افتادن می‌توانیم بازی را مساوی کنیم و در نهایت ببریم. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنانم با استحقاق کامل بازی را بردند. در نیم ساعت آخر با یک بازیکن کمتر تیم برتری نسبت به سیاه جامگان بودند. بازیکنانم آمده بودند اراده و خواست‌شان را نشان دهند . یک بار دیگر تبریک بزرگی به بازیکنانم عرض می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات فردی بازیکنانش هم گفت: طبیعتا امروز همه چیز ایده‌آل نبود. اما مهم این بود که بازیکنان شخصیت و انگیزه خودشان را نشان دادند و نشان دادند که توانایی بالایی دارند. این برد جایزه تلاش بازیکنانم بود. انتظار دارم که در ۶ بازی باقی مانده که از نظر من بازی‌های مهمی هستند تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا به پیروزی برسیم.

برانکو درباره محرومیت هواداران پرسپولیس در دیدار امروز تیمش برابر سیاه جامگان گفت: من در کشورهای زیادی کار کرده‌ام و مدت زیادی هم سرمربی تیم ملی ایران بودم. طبیعتا اتفاقاتی که میان هواداران رخ می‌دهد را با روش‌های گوناگونی جریمه می‌کنند اما در حدود ۶ سالی که در ایران بوده‌ام، دو بار شاهد محرومیت هواداران بوده‌ام. به نظر من این موضوع یک مجازات خیلی سنگین برای هواداران محسوب می‌شود زیرا هم بازیکنان و هم هواداران را به طور همزمان جریمه کردند. عملا وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد که البته در همه دنیا چنین موضوعی وجود دارد ابتدا باشگاه را جریمه نقدی می‌کنند اما باید بدانیم ۸۰ هزار نفر هوادار در دیدار مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آمدند. سخت می‌توان این تعداد را کنترل کرد. البته فراموش نکنید تعداد هواداران تراکتورسازی هم کم نبود. بنابراین نمی‌شود انتظار داشت که همه چیز خوب و مرتب انجام شود. جریمه باید اتفاق می‌افتاد اما این جریمه باید نقدی می‌بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )