سرمربی تراکتورسازی می‌گوید با وجود شکست برابر پاختاکور تیمش همچنان شانس اول صعود از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تیم پاختاکور بابت این پیروزی تبریک می گویم. متاسفانه به دلیل آماده نبودن ویزای یکی از بازیکنانمان در این دیدار دچار مشکل شدیم و مجبور شدیم تغییراتی در تیم داشته باشیم و این مسئله به ما آسیب زد. ما در این بازی از فرصت های خود استفاده نکردیم و با اینکه نیمه دوم بازی در اختیار ما بود متاسفانه نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم. این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، حتما گل می خوری.

وی در واکنش به سوالی درباره نزدیک نشدن تیمش به دروازه پاختاکور اظهار کرد: ما در این بازی خیلی خوب به دروازه حریف نزدیک می شدیم و ۷-۸ فرصت هم داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره دلایل ناکامی تیمش در این دیدار بیان کرد: امروز نتوانستیم از توپ های خود استفاده کنیم. ما از همان ابتدای بازی تا انتها فرصت های گلزنی خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. از طرفی به دلیل بازی های ایران، کمی بازیکنانمان خسته بودند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صعود برای تیمش قائل است، گفت: ما همچنان شانس اول صعود از گروه هستیم. ما تا الان خوب امتیاز گرفته ایم هرچند که کار ما ساده نیست. در مجموع فکر می کنم با هوشیاری می توانیم از گروه صعود کنیم.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این پرسش که ارزیابی کلی اش از تیم های حاضر در این گروه چیست، گفت: هر سه بازی ای که تا الان پشت سر گذاشته ایم، بازی های سختی بوده ولی در بازی با الجزیره که ۴ گل زدیم، به اندازه این بازی موقعیت گل نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.